مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام تاکید کرد:

آیین نامه توسعه خدمات الکترونیکی اجرایی شود

۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۷۲۶۷۲
آیین نامه توسعه خدمات الکترونیکی اجرایی شود
"حسن بیگی" از دستگاه های اجرایی استان ایلام خواست آیین نامه توسعه خدمات الکترونیکی را به طور منظم اجرا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،"رضا حسن بیگی" مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام  اظهار کرد: این آیین نامه تصویب نامه شورای عالی اداری ریاست جمهوری به شمار 7740/93/206 و در اجرای مواد مواد 38 - 36 و چهار قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه کشور و تحقق بندهای 10 - 12 و 18 - 15 و 25 - 24سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی رهبر معظم انقلاب است.

وی هدف از اجرای این مصوبه را سریع و چابک نمودن امور، مسوولیت پذیری و پاسخگویی، فراگیری، کارآمدی و اثر بخشی، منعطف و تطبیق پذیر بودن، قابل اعتماد و در دسترس بودن و در راستای ایجاد شفافیت و مقابله با جعل و فساد اداری بر شمرد.

حسن بیگی افزود: کار گروه توسعه دولت الکترونیک استان ایلام به منظور توسعه یکپارچه خدمات الکترونیک و ایجاد استانی الکترونیک و هوشمند به ریاست استاندار تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: بر اساس بندهای الف و ب ماده 4 این مصوبه همه دستگاه های اجرایی استان موظف هستند تا پایان سال جاری، اطلاع رسانی الکترونیکی و بر خط در خصوص شیوه ارایه خدمات همراه با زمان بندی انجام آن و مدارکی که متقاضی رسانه های الکترونیکی نیاز دارد، را انجام دهند.

حسن بیگی گفت: دستگاه های اجرایی در خصوص خدماتی که بنابر دلایلی امکان ارایه الکترونیکی آن وجود ندارد می بایست عدم ارایه الکترونیکی آن را به تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری برسانند.

دبیر کارگروه توسعه دولت الکترونیک ایلام  در پایان، یادآور شد: فایل پی دی اف ضوابط اجرایی فنی و آیین نامه توسعه دولت الکترونیک بر روی پروتال استانداری ایلام و اداره کل آی سی تی استان به منظور استفاده و بهره برداری دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز