بیرانوندی در دیدار با استاندار ایلام عنوان کرد؛

اصحاب رسانه استان همکاری تنگاتنگی با شرکت آب و فاضلاب دارند

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۰:۵۳
کد خبر: ۲۷۵۱۵۲
اصحاب رسانه استان همکاری تنگاتنگی با شرکت آب و فاضلاب دارند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: اصحاب رسانه های گروهی همکاری تنگاتنگی با شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در زمینه ترغیب و ترویج مصرف بهینه آب دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،" " بیرانوندی " مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام در دیدار با "محمد رضا مروارید" استاندار ایلام، به همکاری رسانه های گروهی پیرامون ترویج مصرف بهینه آب پرداخت و گفت: اصحاب رسانه های گروهی همکاری تنگاتنگی با شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در زمینه ترغیب و ترویج مصرف بهینه آب داشته و روزانه گزارش های مبسوطی از طریق رسانه های مکتوب، سایبری و دیداری و شنیداری به سمع و نظر مردم می رسد.

 بیرانوندی به اهمیت آموزش اقشار مختلف جامعه پیرامون چگونگی مصرف بهینه آب اشاره کرد و تصریح نمود: چگونه مصرف کردن آب بسیار حائز اهمیت است و اگر این مهم درست صورت بگیرد مسلماً گام بعدی مصرف بهینه آب است. براین اساس آموزش اقشار مختلف جامعه در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

در ادامه "مروارید" استاندار ایلام نیز با بیان اینکه ایجادحساسیت نسبت به آب و مصرف بهینه آن الزاماتی دارد، خاطرنشان کرد: توجه جدی مسئولان و حساسیت داشتن آنان نسبت به هدر رفتن آب از مهمترین نکات در ترویج فرهنگ صرفه جویی است.

استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب، تصریح کرد: برای برون رفت از وضعیت موجود تنها باید به فکراصلاح روش‌های مصرف آب بوده و از اسراف و هدر رفتن آن جلوگیری کنیم

استاندار  ایلام با بیان اینکه رسانه ها به ویژه  صدا و سیما رسالت مهمی در این مسیردارند، خاطرنشان کرد: صدا و سیما باید در این مسیر بیش از گذشته گام بردارد و در زمینه فرهنگ سازی و آموزش بهینه مصرف آب تلاش بیشتری نمایند.

مروارید، با اشاره به کارهای اساسی و زیربنایی در استان اظهار داشت : استان ایلام نیازمند هماهنگی و همکاری همه دستگاههای اجرایی است که می بایست دست به دست هم دهند تا تحول جدی در استان صورت گیرد.

استاندار ایلام در پایان، گفت: خدماتی که توسط شرکت آب و فاضلاب به مردم ارایه می شود کاری ارزشمند است و جای تقدیر و تشکر دارد و از خداوند بزرگ برای شما و همکارانتان آرزوی موفقیت  می نمایم.

لازم به ذکر است؛ در پایان این دیدار،مدیرعامل شرککت اب و فاضلاب استان، گزارشی از فعالیت های این  شرکت و همچنین آبرسانی به شهرهای استان خصوصاً شهر ایلام ارائه نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز