نظم وانضباط اساس کار کارکنان نیروی انتظامی است

۱۳۹۴/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۲:۲۱
کد خبر: ۲۸۶۰۹۰
نظم وانضباط اساس کار کارکنان نیروی انتظامی است
فرمانده انتظامی شهرستان "دره شهر" استان ایلام در جمع کارکنان انتظامی این شهرستان گفت : نظم و انضباط اساس کار نیروی انتظامی است و این اصل بایستی سرلوحه تمامی کارها قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،  سرهنگ "جهانگیر زارعی" فرمانده انتظامی شهرستان "دره شهر" با بیان اینکه راز موفقیت در هر کاری رعایت نظم و انضباط است گفت: بدون شک داشتن انضباط معنوی، تعهد و مسئولیت پذیری را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه رعایت نظم و انضباط نقش مهمی در موفقیت کارکنان در اجرای ماموریت های محوله دارد، تصریح کرد : رعایت نظم و انضباط در مجموعه نیروهای مسلح ضرورتی انکار ناپذیر است و شالوده آن در مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی شکل می گیرد.

این مقام انتظامی با اشاره به ضرورت مد نظر قرار دادن و رعایت سیمای پلیس شایسته ، اظهار داشت : کارکنان نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در نظام اسلامی، همواره ضمن آمر بودن به معروف و ارزش ها ، عامل به ارزش های والای اسلامی و انسانی نیز بوده اند.

وی، ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دره شهر ، توکل بر خداوند متعال را رمز موفقیت کارکنان در انجام وظایف و امورات محوله دانست و گفت: پلیس باید پلیس کرامت مدار باشد و انضباط ظاهری در کنار انضباط درونی و معنوی سرلوحه زندگی فردی و شغلی پلیس و کارکنان انتظامی باشد.

سرهنگ زارعی در پایان داشتن اقتدار ، توانمندی ، جدیت و شجاعت را از سایر ویژگی های مهم در پیشبرد اهداف دانست و افزود : کلیه کارکنان انتظامی باید از این ویژگی ها ، برخوردار باشند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز