تقدیر وزیر علوم از رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ایلام

۱۳۹۴/۰۳/۰۵ - ۰۷:۵۴:۱۲
کد خبر: ۲۸۷۸۸۷
تقدیر وزیر علوم از رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ایلام
"محمد فرهادی" وزیر علوم، از " فرهاد فتاحی" رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ایلام تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع مدیران روابط عمومی دانشگاههای کشور با اشاره به تدوین برنامه راهبردی دانشگاههای کشور گفت : این برنامه ها باید دارای پیوست فرهنگی بوده و به جایگاه روابط عمومی نگاه ویژه ای داشته باشند.

دکتر محمد فرهادی اظهار داشت : اطلاع رسانی صحیح و بموقع ، تعامل مثبت با رسانه ها و پاسخگویی به افکار عمومی از ارکان اساسی فعالیت روابط عمومی دانشگاههاست.

وی با اشاره به نقش دانشگاهها به عنوان مهمترین نهاد تربیت کننده نیروی انسانی متخصص و متعهد برای بخشهای دولتی و خصوصی گفت : رسالت بخش روابط عمومی این است که  دستاوردهای مهم علم و فناوری مراکز آموزشی و پژوهشی  را به زبانی ساده به اطلاع افکار عمومی برساند.

در این مراسم که با تجلیل از 5 مدیر روابط عمومی دانشگاه های کشور همراه بود از فرهاد فتاحی، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ایلام از طرف وزیر علوم تجلیل شد.

همچنین  علی احمدی فر(برزگر) مدیر روابط عمومی پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی، محمد جباری مدیر روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان ، رعنا مغانلو مدیر روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان و محمد رضا هاشمی مدیر روابط عمومی دانشگاه اراک نیز مورد تجلیل قرار گرفتند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز