در خطبه های نماز جمعه امروز ایلام؛

حجت الاسلام لطفی: ایران اسلامی سیاست نرمش قهرمانانه را با حفظ هویت دنبال می کند

۱۳۹۴/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۰:۰۴
کد خبر: ۲۸۸۶۷۰
حجت الاسلام لطفی: ایران اسلامی سیاست نرمش قهرمانانه را با حفظ هویت  دنبال می کند
نماینده ولی فقیه در استان گفت: این رویکرد اقتدار و ایستادگی در مقابل آمریکا و متحدان غربیش باید آویزه گوش دستگاه دیپلماسی بویژه تیم مذاکره کننده هسته ایی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام؛ "حجت الاسلام لطفی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  در خطبه های نماز جمعه امروز (8/3/94)  اظهار داشتند : بیانات شفاف ، محکم و قاطعانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اجازه بازررسی از مراکز حساس نظامی و یا مصاحبه با دانشمندان هسته ایی نمی دهم ، هشدار جدی به گروه ۵+۱ بود که ایران اسلامی سیاست نرمش قهرمانانه را با حفظ هویت و با اقتدار دنبال می کند و هرگز اجازه عبور از خطوط قرمز را به احدی نمی دهد .

وی گفت: این رویکرد اقتدار و ایستادگی در مقابل آمریکا و متحدان غربیش باید آویزه گوش دستگاه دیپلماسی بویژه تیم مذاکره کننده هسته ایی باشد و ادامه مذاکرات نیز باید در همین چارچوب به جلو برود . حفظ ساختار مذاکرات متضمن اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی در عرصه سیاست های منطقه ای و بین المللی است . اصولا هدف اصلی آمریکا از بازررسی مراکز نظامی ، دسترسی جاسوسان به توانمندی دفاعی ایران می باشد و این بازررسی ها مقدمه جاسوسی است چرا که قدرت روز افزون و پیشرفت های تحسین برانگیز نظام مقدس جمهوری در عرصه نظامی برای دشمنان یأس آفرین و نگران کننده است و برای دوستداران انقلاب و نظام در منطقه و جهان امید آفرین بوده و خواهد بود .

حجت الاسلام لطفس ادامه داد: هدف دیگر آمریکا بر اصرار از بازررسی از مراکز نظامی کسب اطلاعات از اقتدار نظامی برای جنگ احتمالی که همواره به عنوان گزینه نظامی مقامات آمریکا بزبان جاری می کنند . اگر مقامات جمهوری اسلامی ایران بازررسی از مراکز نظامی و بازجوئی از دانشمندان هسته ایی را قبول کنند علاوه بر تحمیل تحریم ها ، تحقیر و اهانت را نیز پذیرفته اند و چنین توافقی بدترین توافق ما با ۵+۱ است و به عنوان بزرگترین شکست ملت در مقابله با زیاده خواهی و خواسته های ظالمانه و ناعادلانه خواهد بود .

وی ادامه داد: لذا ملت ایران بشدت نگران نتایج مذاکرات با طرف های غربی است . تیم مذاکره کننده هسته ایی باید از ۲ سال تشدید تحریم ها و توهین های مقامات آمریکا عبرت گرفت که در این دو سال گفتگو های دو جانبه ایران و آمریکا باید دستگاه دیپلماسی ارزیابی دقیقی از عملکرد آنها داشته باشد و در صورت ادامه تحریم ها و تحقیر و توهین میز مذاکره را رها و فعالیت هسته ایی را با قوه و قدرت ادامه پیدا کند . چون هر زمانی تیم مذاکره کننده تهدید به ترک میز مذاکرات کرده اند آنها عقب نشینی کردند گرچه بعد از شروع مذاکرات همان روند زیاده خواهی و تهدید به تحریم های بزرگ و از جمله نظامی در پیش گرفتند . بلاخره قرائن و شواهد حاکی از این است آمریکا درصدد تحمیل توافق بد و بدست آوردن امتیازات بیشتر از ایران است البته قطعا امریکائیها در این عرصه موفقیتی را بدست نمی آورند.

امام جمعه ایلام گفت: هفته بدون دخانیات از پنجم خرداد تا پانزده خرداد و هم چنین روز نسیم مهر حمایت از خانواده های زندانیان است . یکی از عوامل بسیار مهم و راهبردی دشمنان ملت ایران توسعه و ترویج فرهنگ اعتیاد و در بین جوانان این مرز و بوم است . قطعا مقدمه تحقق اعتیاد جوانان کشیدن سیگار و مبتلا شدن جامعه جوان کشور به کشیدن سیگار و قلیان است که متاسفانه روند تصاعدی در بین جوانان کشور دارد و مصداق بارز بزه کاری نشل جوان کشور است . متاسفانه رویکرد نسل جوان به کشیدن سیگار و قلیان روند بسیار خطرناکبرای اضمحلال و نابودی نسل جوان که هدف راهبردی نظام سلطه برای مقابله با ارزش های انقلاب است .

این مقام ارشد استانی گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است و این واقعیت را اذعان دارد که با تهاجم نظامی نمی تواند ملت ایران را به زانو در آورد بلکه با هجمه فرهنگی و اشاعه فرهنگ مبتذل و ترویج جوانان به مواد مخدر به جنگ انقلاب و ارزش های آن آمده است . الان در حواشی شهر در جغاسبز ، دره ارغوان بساط قلیان کشی توسط جوانان و نوجوانان پهن است و تا پاسی از شب این جوانان در گروه های چند نفری دور هم جمع شده اند و مشغول کشیدن سیگار و قلیان کشیدن که عامل خیلی از بیماری های کلیوی و عفونت ریه و در نهایت مبتلا شدن به بیماری مرگبار سرطان خواهد بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز