مدیرکل منابع طبیعی ایلام خبر داد؛

دیدبان امروز، از عرصه های ایلام مراقبت می کنند

۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۰۸:۰۲:۲۲
کد خبر: ۲۹۱۷۴۸
دیدبان امروز،  از عرصه های ایلام مراقبت می کنند
آذر کردار گفت: هفت گروه دیده بانی و مراقبت متشکل از محیط بانان امروز بمنظور جلوگیری از آتش سوزی احتمالی در عرصه های طبیعی ایلام مستقر شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، خیرالله آذرکردار اظهار کرد: این گروه های دیده بانی در برخی نقاط که تراکم گردشگران آن نسبت به دیگر نقاط بیشتر است، تا پاسی از شب حضور خواهند داشت.

وی افزود: این گروه ها در مناطقی همچون بوستان جنگلی چغاسبز، مله پنجاب، دالاب، ششدار، تنگه ارغوان و دیگر نقاط گردشگر پذیر اطراف شهر ایلام مستقر شده اند.

آذرکردار ادامه داد: این گروه ها ضمن ترویج روشن نکردن آتش در دل طبیعت به گردشگران، از بروز آتش سوزی احتمالی در این عرصه ها جلوگیری و یا در صورت بروز آتش با اقدام های به موقع از انتشار آن به دیگر عرصه ها ممانعت می کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: همچنین در شهرستان ایوان و دامنه ارتفاعات کبیر کوه نیز هر منطقه یک گروه محیط بان و دیده بان برای مراقبت از عرصه های طبیعی و پیشگیری از حریق حضور دارند.

استان ایلام بواسطه طبیعت بسیار زیبایی که دارد در بیشتر اوقات بویژه روزهای تعطیل، گردشگران زیادی را به سمت خود فرا می خواند.

گفتنی است؛ حدود 120 هکتار از جنگل های این استان در آتش سوزی های اواخر هفته گذشته طعمه حریق شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز