قیطانی خبر داد؛

نمایشگاه صنعت چاپ و تبلیغات در ایلام برپا می شود

۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۳:۳۳
کد خبر: ۲۹۳۷۴۸
نمایشگاه صنعت چاپ و تبلیغات در ایلام برپا می شود
کارشناس تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، هدف از برگزاری این نمایشگاه را نمایش ظرفیت ها و فعالیت های کانون های آگهی و تبلیغاتی این مراکز برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، کارشناس مسوول امور مطبوعات، تبلیغات و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: نخستین نمایشگاه صنعت چاپ و تبلیغات در مرکز این استان برپا می شود.

یونس قیطانی افزود: برپایی این نمایشگاه در تقویم فعالیت های فرهنگی و هنری این اداره کل در دستور کار قرار گرفته و امسال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری دقیق این نمایشگاه هنوز مشخص نیست، ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه همچنین کارگاه های آموزشی نیز برای مدیران کانون های آگاهی و تبلیغاتی تشکیل می شود.

کارشناس تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، هدف از برگزاری این نمایشگاه را نمایش ظرفیت ها و فعالیت های کانون های آگهی و تبلیغاتی، ایجاد رقابت سالم بین آنها و ارتقا کیفی فعالیت این مراکز برشمرد.

کارشناس تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه اکنون 60 کانون آگهی و تبلیغاتی در استان مجوز فعالیت از سوی این اداره کل دریافت کرده اند، یادآور شد: از این تعداد 12 کانون در مرکز استان و مابقی در سایر شهرستان های استان فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: کار بررسی این مراکز برای تمدید مجوز فعالیت در سال جاری در دستور کار قرار گرفته و مجوز کانون های آگهی و تبلیغاتی غیر فعال امسال لغو می شود.

قیطانی همچنین از دریافت 12 مورد درخواست مجوز راه اندازی کانون های آگهی و تبلیغاتی در این استان خبر داد که بررسی این درخواست ها در دستور کار قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز