با اجرای نظام دوره ای؛

مدارس ابتدایی ایلام تفکیک سنی می شوند

۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۴:۰۸
کد خبر: ۲۹۵۴۲۶
مدارس ابتدایی ایلام تفکیک سنی می شوند
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: با اجرای نظام دوره ای، تعدادی از مدارس ابتدایی این استان از مهر امسال تفکیک سنی و گردشی می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  ایلام ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: براساس بیانیه فصل سوم سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش ماموریت دارد با تاکید بر شایستگی های پایه زمینه دستیابی دانش آموزان در سنین لازم تعلیم در 12 پایه تحصیلی (چهار دوره 3ساله) را فراهم کند.

وی با اشاره به اضافه شدن پایه تحصیلی ششم در مقطع ابتدایی در نظام جدید آموزشی افزود: در اجرای نظام دوره ای مقطع ابتدایی باید به دو دوره (3 - 3) تفکیک سنی شوند.

جلیلیان تاکید کرد: این طرح سال تحصیلی 95 - 94 در پنج دبستان پر جمعیت مرکز استان شامل مدارس تزکیه، توحید، مختار، شیخ کلینی و شیرخانی به مرحله اجرا در می آید.

وی هدف از اجرای این طرح را تفکیک سنی و تقویت تربیت دانش آموزان اعلام کرد و گفت: سیاست این اداره کل اجرای این طرح در مدارس ابتدایی است ضمن اینکه در صورت وجود فضای لازم در آینده در دیگر مدارس ابتدایی نیز اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به محدود بودن تعداد مدارس اجرای این طرح یادآور شد: به علت اینکه فضای مورد نیاز وجود ندارد نظام دوره ای مهرماه امسال در پنج مدرسه ابتدایی این استان که دارای جمعیت دانش آموزی بیش از 400 نفر هستند، اجرا می شوند.

به گفته جلیلیان، با اجرای این طرح این مدارس ابتدایی از مهر امسال به دو مقطع (3 - 3) تفکیک و به صورت گردشی صبح و ظهر فعالیت خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز