رییس سازمان موزه انقلاب و دفاع مقدس؛

آزاد سازی مهران، افتخار بزرگی برای ملت ایران بود

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۲:۲۴
کد خبر: ۲۹۶۲۹۳
آزاد سازی مهران، افتخار بزرگی برای ملت ایران بود
قربانی گفت: مرزداران مجاهدان و نگهبانان در راه خدا هستند و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، رییس سازمان موزه انقلاب و دفاع مقدس، در آیین گرامیداشت سالروز آزاد سازی مهران اظهار کرد: ما برای نظام اسلامی جنگیدیم و با وجود اینکه 44 کشور با تجهیزات کامل از صدام حمایت می کردند اما تحت لوای ولایت آنها را شکست دادیم که این افتخار بزرگی برای ملت ما است.

سردارمرتضی قربانی افزود: در برابر 900 هزار کشته عراقی ما 100 هزار کشته دادیم و اینها جوانان قهرمانی بودند که از همه چیز خود گذشتند تا با فداکاری از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

رییس سازمان موزه انقلاب و دفاع مقدس با بیان اینکه مهران با دست خالی و با الطاف الهی آزاد شد، تاکید کرد: ما افتخار می کنیم شیعه علی (ع) هستیم و به برکت همین تبعیت از ولایت فقیه بود که دشمن را شکست دادیم.

سردار قربانی یادآور شد: مردم ما باید با آموزش های نظامی آشنا شوند تا گروهک های تروریستی فکر تجاوز به مملکت ما را در سر نپرورانند هر چند دشمنان از نیروهای نظامی و امنیتی ما هراس فراوان دارند.

وی با اشاره به جمعیت کم جوان ما در سال های آینده اظهار کرد: وهابیون در فکر ازیاد جمعیت هستند اما ما با کمبود جمعیت جوان مواجه خواهیم شد لذا خانواده ها برای امر مقدس ازدواج سختگیری نکنند.

آیین سالروز آزادسازی شهر مهران با حضور استاندار ایلام، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم پس از افطار و اقامه نماز و مغرب و عشا آغاز و تا نیمه های شب با اجرای برنامه های شاد و طنز ادامه داشت.

مهران روز 10 تیر ماه سال 65 در عملیات کربلای یک بدست رزمندگان اسلام آزاد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز