با حضور دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی؛

شادمان رئیس چهار ساله این هیات شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۸:۵۶
کد خبر: ۲۹۸۷۰۲
شادمان رئیس چهار ساله این هیات شد
طی انتخابات رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی، شادمان رئیس چهار ساله این هیات شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام ، مجمع انتخابات رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی روز شنبه با حضور مهدی مستجاب الدعوی دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی ، مدیر کل ورزش وجوانان ، اعضاء مجمع متشکل از نمایندگان ورشکاران ، مربیان ، داوران ، آموزش و پرورش و روسای هیاتهای شهرستانها و سایر مدعوین در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این مجمع که در سالن فرهنگسرای اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد مسعود شادمان بعنوان تنها کاندید معرفی و باکسب 11 رای از مجموع 15 رای برای چهار سال ریاست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان ایلام را بر عهده گرفتq1644.

شادمان قبل از برگزاری رای گیری در سخنانی به برنامه های خود برای پیشبرد هرچه بهتر امور این هیات اشاره کرد و گفت: تلاش می کنم با تعامل هیات های شهرستانی برای رشد و شکوفایی این رشته جذاب، زمینه توسعه این ورزش را در استان فراهم کنیم.

بهروز حیدرزاده با اهمیت به موضوع ورزش روستایی و بومی محلی گفت: ورزش روستایی و بومی محلی فقط مختص به بازی نیست بلکه موضوع ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان و خانواده ها است که سلامت آنها را به دنبال دارد این موضوع فرق نمیکند که در روستا یا شهر باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست علاوه بر توسعه نشاط و شادابی از طریق ورزش بر توسعه و گسترش رشته های ورزشی در روستاها و همچنین احیای بازی های بومی محلی با یک برنامه ریزی منسجم و شناسایی، احیا و گسترش در این رشته تاکید کرد81678374-70026232.

بهروز حیدر زاده افزود: وظیفه و رسالت اصلی ما این است که با برنامه ریزی مناسب زمینه حفظ و احیاء بازی های بومی ومحلی منطقه خود را فراهم کنیم تا فراموش نشوند و سعی کنیم آنها را به کل کشور و حتی جهان معرفی نماییم .

وی با اشاره به اینکه نشاط و شادابی اولویت اصلی در این رشته ورزشی است، گفت: حفظ بازی های بومی محلی، بسط و گسترش آن بعنوان یک ورزش و تفریحی سالم در بین عموم مردم باید جزو مهمترین وظایف این هیات قرار گیرد.

وی،  در پایان علاوه بر بحث همگانی کردن ورزش و ایجاد نشاط و شادابی از طریق ورزش بر استعداد پروری تاکید داشتند وخاطرنشان کرد: استعدادهای خوب ورزشی در روستاها وجود دارند که بعضا" با شناسایی و تربیت مایه افتخار کشور میشوند امید است این هیات که رسالت ورزش روستایی را برعهده دارد با برنامه ریزی مدون و علمی بیش از پیش در این راه گام بردارد و زمینه های شناسایی این استعدادها را فراهم سازد 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز