معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام؛

تیم مذاکره کننده با تکیه بر انسجام ملی، از حقوق مردم ایران دفاع کردند

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۸:۱۸
کد خبر: ۲۹۹۶۹۷
تیم مذاکره کننده  با تکیه بر انسجام ملی، از حقوق مردم ایران دفاع کردند
کلانتری گفت: ایران اسلامی تا این لحظه از مذاکرات پیروزی بزرگی را کسب کرده و مردم از عملکرد فرزندان خود در عرصه دیپلماسی رضایت کامل دارند

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در نشست ساماندهی امور جوانان گفت: گفت وگوهای هسته ای و تلاش تیم مذاکره کننده برای احقاق حقوق ملت ایران و مقابله با زیاده خواهی های1+5 نشانگر قدرت و ابهت جمهوری اسلامی که زمینه تقویت نشاط اجتماعی در جوانان را فراهم کرده است.

حسین کلانتری اظهار کرد: ایران اسلامی تا این لحظه از مذاکرات پیروزی بزرگی را کسب کرده و مردم از عملکرد فرزندان خود در عرصه دیپلماسی رضایت کامل دارند و فارغ از هر نتیجه ای در مذاکرات جشن ملی هسته ای را برگزار می کنند.

وی افزود: تیم مذاکره کننده کشورمان با تکیه بر انسجام ملی، هدایت های رهبر معظم انقلاب و مسوولان و درایت، شجاعت، تدین و تخصص خود بخوبی در مقابل زیاده خواهی های گروه 1+5 ایستادگی و از حقوق مسلم ایران اسلامی دفاع کرده و می کند.

کلانتری وجود این روحیه خودباوری در میان مسوولان را تکیه بر توان جوانان توانمند و متخصصی دانست که قله های علوم و فناوری های پیشرفته را یکی پس از دیگری فتح کرده و کشورمان را در بسیار از حوزه ها خودکفا کرده اند.

وی یکی از نیازهای اصلی جوانان و نوجوانان را تقویت روحیه نشاط و امید در میان آنان اعلام کرد و گفت: ساماندهی امور جوانان نیازمند همکاری و همراهی تمامی ارگان ها و دستگاه های مرتبط با این حوزه است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همچنین بر لزوم مشارکت خانواه ها در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت فرزندان شان تاکید کرد.

در ادامه، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری ایلام نیز در این نشست گفت: 250 هزار نفر از جمعیت 585 هزار نفری ایلام در محدوده سنی شش تا 29 سال قرار دارند.

علی مهرعلیزاده افزود: هم اکنون تنها 30 درصد این افراد زیر پوشش برنامه های اوقات فراغت قرار دارند که باید تلاش کنیم با افزایش امکانات، شرایط استفاده جمعیت بیشتری از جوانان و نوجوانان را در طرح ساماندهی امور جوانان فراهم آوریم.

وی یادآور شد: 600 دستگاه اجرایی، موسسه و نهاد، 300 دهیاری و شهرداری، یک هزار و 100 مدرسه و سه هزار سازمان مردم نهاد و کانون در استان ایلام وجود دارد که از امکانات بسیاری برای خدمات رسانی به جوانان و نوجوانان برخوردار هستند.

مهر علیزاده تاکید کرد: در ایده آل ترین حالت اگر هر کدام از این نهادها 50 نفر را زیر پوشش قرار دهند، جمعیت قابل توجهی از جوانان و نوجوانان استان در قالب طرح سااندهی اوقات فراغت قرار می گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست اوقات فراغت را تنها مختص فصل تابستان ندانست و گفت: دانش آموزان نخبه و توانمند در قالب این برنامه ها شناسایی و باید سرمایه گذاری لازم برای شکوفایی طرح ها و ایده های آنان انجام شود.

بهروز حیدزاده اضافه کرد: دستگاه های اجرایی مختلف باید برنامه های خود در حوزه جوانان را مدون کرده تا اثربخشی فعالیت ها بیشتر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز