مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام؛

راه اندازی درمانگاه مهران، از مهمترین برنامه های مدیریت درمان استان است

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۲۲:۴۰:۰۲
کد خبر: ۲۹۹۸۸۲
راه اندازی درمانگاه مهران، از مهمترین برنامه های مدیریت درمان استان است
مهیار سلیمانی گفت: راه اندازی درمانگاه مهران، از مهمترین برنامه های مدیریت درمان در سال جاری بشمار می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیریت درمان تامین اجتماعی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تامین اجتماعی، با تبریک پیشاپیش عید فطر،  گفت: مدیریت درمان به بیماران خاص( بیماران ام اس، پیوندی و شیمی درمانی) در استان اهمیت ویژه می دهد و همچنین از پرداخت نزدیک به 21 میلیارد ریال به این بیماران در این مدت خبر داد.

مهیار سلیمانی گفت: همچنین پزشکان عمومی استان در سال گذشته منتهی به سال جدید نزدیک به 350 هزار بیمار را  ویزیت کردند.

وی، در ادامه از موفق بودن اجرای پذیرش تلفنی در دی کلنیک تامین اجتماعی استان اشاره کرد و ادامه داد: پذیرش تلفنی نه تنها از تجمع مراجعه کنندگان در سالن های انتظار می کاهد بلکه به انها نیز کمک می کند تا وقت کمتری را در صف انتظار سپری کنند.

وی گفت: استفاده از مواد بیرنگ در دندانپزشکی، ارائه خدمات برای پیشگیری از پوسیدگی دندان و  کاهش نوبت آزمایشگاه از مهمترین خدمات مدیریت درمان استان می شود نام برد.

سلیمانی گفت در شهرستان دهلران قبلا تنها دو پزشک عمومی وجود داشت  و رسیدگی به مراجعه کنندگان  را با مشکل مواجهه  میکرد اما با افزایش ظرفیت این درمانگاه تعداد یک پزشک دیگر نیز اضافه شده است و کار خدمات رسانی به آنها آسان تر شده است ومردم نیز از این امر رضایت کامل دارنند.

وی افزود: قطعا در گذشته این درمانگاه ها خدمت رسانی به بیماران با مشکل مواجهه بوده به دلیل کمبود پزشک  مواجهه بوده و اگر دکتری به مرخصی می رفت همکار وی نمی توانست به تنهایی  بیماران زیادی را ویزیت کند که الحمدالله با اضافه شدن این تعداد به سه پزشک، این مشکل نیز حل شد.

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و  در تلاش برای رفع مشکلات جزیی امیدواریم ظرف امسال شاهد افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی استان باشیم.

وی گفت: به جرات می توان گفت بیمارستان تامین اجتماعی استان یکی از مجهزترین بیمارستان های کشور است که شامل بخش‌های اطفال، جراحی زنان، جراحی مردان، اتاق عمل، زایشگاه، آزمایشگاه و ... می باشد.

سلیمانی در پایان گفت: پیگیری و راه اندازی درمانگاه مهران، از مهمترین برنامه های مدیریت درمان در سال جاری هست که در حال حاظر زمین خریداری و منتظر تزیق بودجه ب این پروژه هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز