فرماندار دهلران؛

توافق هسته ای رخدادی تاریخی در جهان است

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۷:۳۰
کد خبر: ۳۰۰۲۲۵
توافق هسته ای رخدادی تاریخی در جهان است
سبزی گفت: توافق هسته ای را رخدادی تاریخی و قابل ثبت در تقویم کشوراست.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، فرماندار دهلران، در نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک این موفقیت بزرگ به رهبری، دولت ، ملت و خانواده های معظم شهدا گفت:  توافق هسته ای را رخدادی تاریخی و قابل ثبت در تقویم کشوراست.

سبزی گفت:  امروز به برکت خون شهدا، هدایت های رهبر معظم انقلاب، کار کارشناسی و اقدام عالمانه دولت،درایت و تدبیر رییس جمهور و تیم مذاکره کننده و پشتیبانی ملت، ابر قدرت ها را پای میز مذاکره کشاند تا مقتدرانه در مذاکرات پیروز شویم.

فرماندار دهلران با اشاره به غلبه کلید تدبیر بر قفل تحریم و تهدید افزود: توافق هسته ای هم برای طرفین مذاکره و هم برای جامعه بین الملل مفید و مثمر ثمر است ضمن اینکه ما در این مذاکرات حقانیت خود را در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای به جهانیان ثابت کردیم.IMG_0383_21771

سبزی رژیم صهیونیستی را بازنده اصلی مذاکرات هسته ای دانست و یادآور شد: رژیم صهیونیستی اگر چه در میزه مذاکره حضور نداشت ولی بر عدم توافق 1+5 با ایران دلبسته بود که این بار نیز فرزندان ملت در صحنه توافق با جهان دشمنان را مات و مبهوت قدرت و درایت خود کردند.

وی گفت: امروز به همت دولت تدبیر و امید و تلاش های تیم مذاکره کننده، پرونده هسته ای ایران بعد از 12 سال کشمکش سیاسی با تدبیر دولتمردان و نبوغ سیاسی دولت در بعد سیاست خارجی به بهترین نوع رقم خورد و موجب شادی ملت ایران اسلامی شد.

فرماندار دهلران با اشاره به پیروزی اراده و پایداری ملت بر ابرقدرت ها در موضوع هسته ای افزود: امروز ثابت شد که اراده ها می توانند بر امواج تبلیغات ماهواره ای، توان نظامی، قدرت، سلطه و استکبار فایق آمدو در واقع اراده ملت تفسیر شد.

سبزی دستاوردهای توافق هسته ای را موجب اقتدار بیش از پیش نظام و دولت دانست و خاطر نشان کرد: امروز دیگر پروژه ایران هراسی در دنیا مفهوم خود را از دست داده و همه کشورها به این باور رسیدند که جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در مواضع ملی ذره ای از حقوق ملت کوتاهی نمی آید.

وی گفت: امروز همه به این نتیجه رسیدند که پایداری، صبوری و استقامت ملت ایران اسلامی تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد و جهان را به پذیرش حقوق انرژی هسته ای صلح آمیز وا داشت.

فرماندار دهلران در بخش دیگری از سخنان خود به همت دولت در بحث پروژه های عمرانی اشاره و اظهار داشت: به لطف برنامه ریزی های انجام شده وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی در شهرستان دهلران مطلوب است.

وی گفت:‌ براساس آمار و ارقامی که در دست است و مورد محاسبه انجام می گیرد می‌توان گفت که همه پروژه‌های عمرانی که در این شهرستان در حال حاضر وجود دارند دارای شتاب خوبی از نظر پیشرفت هستند.

فرماندار شهرستان دهلران تصریح کرد: مطالبات پیمانکار سد میمه دهلران پرداخت شده است و این پروژه هم اکنون در حال کار است و برای پرداخت مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: همچنین دیگر پروژه‌ها نظیر آموزشکده کشاورزی نیز از شتاب خوبی برخوردار هستند ضمن اینکه عملیات گازرسانی به دهلران را دیگر می توان تمام شده در نظر گرفت.

فرماندار دهلران در این جلسه همچنین به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: همه ما مسئول به برگزاری مطلوب انتخابات هستیم.

وی گفت: مدیران ادارات باید در نظر داشته باشند که از امکانات دولتی به هیچ وجه به سود کاندید خاصی نباید استفاده کرد و این موضوع از لحاظ قانونی خلاف و پیگرد دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم بخش پهله زرین آباد نیز در چند روز گذشته از نعمت دریافت کانال های دیجیتال بهره مند شده اند که لازم است از همه کسانی که در این زمینه تلاش داشتند تقدیر شود.

فرماندار شهرستان دهلران در پایان به برگزاری جشن گلریزان در چند روز آینده در دهلران اشاره کرد و از همه خواست در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز