مدیرکل منابع طبیعی ایلام؛

لزوم به‌کارگیری پهباد برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های ایلام

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۵:۴۵
کد خبر: ۳۰۰۸۵۴
لزوم به‌کارگیری پهباد برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های ایلام
احمدی، بر لزوم به‌کارگیری پهباد برای مدیریت بحران و آتش‌سوزی جنگل‌های ایلام تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام  با تشریح این خبر گفت:  پیگیری جدی مدیریت بحران استانداری و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام جهت به‌کارگیری پهباد برای مدیریت بهتر در مواقع بحران در دستور کار قرار گرفته است.

رضا احمدی گفت: طی روزهای گذشته به‌منظور ثبت اطلاعات اولیه و تهیه عکس از مناطق بحرانی و حادثه‌خیز جنگل‌های استان ایلام جلسات متعددی در استان ایلام با حضور مسئولان امر برپا شده است.

وی ادامه داد: یکی از این جلسات که با تلاش اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام و دیگر مسئولان استانی برپا شد نشست با حضور نماینده صنایع هوایی قدس و ... بود.

این مسئول اضافه کرد: این نشست با حضور مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام و فرمانده یگان حفاظت این اداره کل برگزار شد و در این جلسه مقرر شد نماینده صنایع هوایی قدس به همراه کارشناسان این اداره کل باندهای پرواز موجود در استان را بازدید کنند.

احمدی تصریح کرد: ضمن بازدید از باندهای پرواز قرار شد دو سورتی پرواز در آینده نزدیک جهت ارائه اطلاعات به مردم و مسئولان اجرا شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: هدف از اجرای این برنامه کسب اطلاعات، ارسال تصاویر به‌صورت آنلاین و ایجاد یک نقشه به‌روز در مواقع بحران جهت برنامه‌ریزی و هدایت نیروها به محل آتش‌سوزی است.

وی ادامه داد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام تمام توان خود را صرف مقابله با آتش‌سوزی‌های جنگل‌های ایلام می‌کند و در این راستا با برنامه‌ریزی مدونی وارد فعالیت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز