امام جمعه ایلام؛

تهدید نظام اسلامی بیش از یک شعار و بلوف سیاسی نیست

۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۵:۲۹
کد خبر: ۳۰۳۹۶۳
تهدید نظام اسلامی بیش از یک شعار و بلوف سیاسی نیست
حجت الاسلام لطفی گفت: چراکه اگر آنها توانایی حمله نظامی علیه ملت و نیروهای مسلح ایران داشتند حتی یک لحظه هم از دست نمی‌دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر ایلام(9/5/94) ایلام، اظهار داشت: اذعان مقامات رژیم آمریکا به ایستادگی مردم ایران و عدم تسلیم شدن ایران در نبرد دیپلماسی در مذاکرات هسته‌ای دلیل بر اقتدار نظام اسلامی و عجز و ناتوانی دشمن است. نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: سیاستمداران کینه‌توز آمریکا که همیشه بر انزوای نظام و ملت ایران می‌کوبند و سال‌هاست با تبلیغات گسترده تلاش می‌کردند که ملت ایران را در عرصه‌های مختلف منزوی معرفی کنند، امروز به عدم انزوای سیاسی ایران اذعان می‌کنند و در مقابل شکست توافق توسط نمایندگان کنگره عامل انزوای خود در جهان می‌دانند.

حضرت حجت الاسلام لطفی گفت:  البته آمریکایی‌ها در طول ۳۶ سال در مصاف با ایران دچار شکست‌های پی در پی شده‌اند و ایران را بزرگترین چالش سیاسی در عرصه‌های بین‌المللی می‌دانند. نماز جمعه ایلام اضافه کرد: بدون تردید نظام انقلاب اسلامی با رهبری‌های داهیانه امام و رهبر فرزانه انقلاب و پشتیبانی آگاهانه مردم بزرگ ایران امروز به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است و آنها به یک قدرت نوظهور و تأثیرگذار در تحولات منطقه و جهان به نام ایران اذعان دارند و راهی جز مذاکره و تن دادن به خواسته‌های به حق در پیش‌رو ندارند.

وی، تصریح کرد: تحریم و تهدید نظامی هم بیش از یک شعار و بلوف سیاسی نیست، چراکه اگر آنها توانایی حمله نظامی علیه ملت و نیروهای مسلح ایران داشتند حتی یک لحظه هم از دست نمی‌دادند. نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: پس از توافق اخیر مقامات آمریکا به ویژه رئیس جمهور و وزیر خارجه و وزیر انرژی باز با زبان تهدید و ادبیات زشت و بی‌ادبانه حرف‌های گذشته را تکرار می‌کنند و اظهار می‌دارند که بازرسان آژانس اتمی هیچ محدودیتی حتی از مراکز نظامی ندارند و این جزو توافق وین است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: انتظار می‌رود رئیس جمهور با صراحت و شجاعت به یاوه‌گویی و گستاخی مقامات آمریکا به ویژه رئیس جمهور آمریکا قاطعانه و کوبنده پاسخ بدهد. خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به ۲۶ مرداد روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: کار و تلاش در کشور نباید لحظه‌ای تعطیل شود، کارآفرینی و‌ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است که گردش چرخه مهم اقتصادی و صنعتی مدیون فعالیت و تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه کارگران و صاحبان حرفه در کشور ایران است. نماینده ولی فقیه در استان ایلام همچنین به ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی، تبلیغات اسلامی توسط امام راحل اشاره کرد

وی در پایان گفت:  این نهاد مقدس کارآمدترین و مؤثرترین نهاد در ساماندهی امور تبلیغی در مناسبت‌های مذهبی و ملی و رسمی بوده است. به گفته وی، شورای هماهنگی تبلیغات با برنامه‌ریزی بجا و به موقع از تبلیغات ناروا و غیرمناسب با ارزش‌های انقلاب و اسلام جلوگیری به عمل آورده است. امام جمعه ایلام همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به ۵ مرداد اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب در تهران به امامت مجاهد نستوه آیت‌الله سیدمحمود طالقانی در سال ۵۸، اشاره کرد و و افزود: نماز جمعه یکی از مهمترین و کارآمدترین نهاد فرهنگی، دینی و سیاسی دین مقدس اسلام است. وی در پایان گفت: نمازجمعه و این فریضه عبادی و سیاسی در پیشبرد اهداف دین مقدس اسلام و حاکمیت نظام ولایی جایگاه بی‌بدیل و کم‌نظیری دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز