فرماندار دهلران در نشست شورای اداری؛

عملکرد دولت، در قالب کتاب ارایه می شود

۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۲۰:۵۴:۱۱
کد خبر: ۳۰۷۱۳۹
عملکرد دولت، در قالب کتاب ارایه می شود
سبزی گفت: به زودی عملکرد دولت در اجرای طرح های توسعه این شهرستان مرزی در قالب یک کتاب ارایه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، فرماندار دهلران امروز در نشست شورای اداری دهلران با اشاره به خدمات دولت تدبیر وامید دراین شهرستان مرزی یه اقدامات دولت در حوزه آب وخاک اشاره کرد افزود: عملکرد دولت در اجرای طرح های زیر ساختی حوزه آب و خاک به عنوان یکی از ظرفیت های توسعه شهرستان موجب افزایش امیدواری به آینده اقتصادی این منطقه شده است.

امید علی سبزی؛ از فعالیت سد میمه و تزریق اعتبار 420 میلیارد ریالی آن در سال جاری خبرداد وگفت: تمام مطالبات این پروژه پرداخت شده وماهانه بیش از 40 میلیارد ریال برای تسریع در روند کار آن پیش بینی شده است.

وی با اشاره به پروژه های شبکه اصلی عین خوش و فکه، سد و شبکه دویرج وسد و شبکه میمه شهرستان دهلران اظهار داشت: امسال یک هزار و 200میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای پروژه های آب در این شهرستان هزینه می شود.

وی از شروع بکار عملیات اجرایی شبکه زهکشی پایین دست سد میمه درماه های اخیر خبر داد وافزود: برای این پروژه که از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است 80میلیارد ریال هزینه می شود.

سبزی جاده چمسرخ را از پروژه های مهم شهرستان برشمرد وگفت: این پروژه از سمت دهلران به زرین آباد فعال است و با پیگیری ها و تصویب بیش از 300میلیارد ریال به زودی عملیات اجرایی این پروژه از سمت زرین اباد به دهلران نیز فعال می شود.

وی اضافه کرد: بهره برداری از این طرح نقش مهمی در ارتباط استان به خوزستان و خارج کردن زرین اباد و سراب میمه از بن بست و کاهش مسافت و تصادف رانندگی دارد.

090_22086

فرماندار دهلران به خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان اشاره و تصریح کرد: با پیگیری ها وتلاش های استاندار محترم و دیگر مسئولان استانی مشکل نبود چشم پزشک در شهر دهلران حل شد و مردم این شهر دو روز در هفته می توانند به چشم پزشک مراجعه کنند.

سبزی در پایان از پیگیری های مدیریت ارشد استان در خصوص بازارچه مرزی دهلران خبرداد وگفت: تحقق این موضوع در دستور کار است وامیدواریم کشور عراق به این موضوع توجه جدی داشته باشد و شاهد رونق بازارچه مرزی دهلران باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز