با حضور فرماندار ابدانان؛

پروژه روشنایی معابر روستای گل گل علیاء افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۷:۰۳
کد خبر: ۳۱۳۷۷۹
پروژه روشنایی معابر روستای گل گل علیاء افتتاح شد
پروژه روشنایی معابر روستای گل گل علیاء با اعتباری افزون بر 280میلیون تومان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، فرماندار آبدانان در آیین بهره برداری از این پروژه با تبریک هفته دولت گفت: پروژه روشنایی معابر روستای گل گل علیاء با اعتباری افزون بر 280میلیون تومان اجرا شد.

مجید عسگری، هدف از اجرای این پروژه تامین روشنایی معابر و بالا بردن ضریب امنیتی روستا در شب اعلام کرد.

IMG_6752_22635.

فرماندار ابدانان با اشاره به نیاز مسوولان به حمایت مردم افزود: بدون حمایت مردم هیچ موفقیتی حاصل نمی شود.

* 145میلیارد ریال برای عمران آبدانان اختصاص یافت

مجید عسگری اظهار کرد: این میزان اعتبار در سر فصل های بهداشت و درمان، آب و خاک، فرهنگ و هنر، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، تعمیر و تجهیز، شهری و روستایی، خدمات رفاهی، دام و طیور، جنگل و منابع طبیعی، آب و برق، صنعت و معدن، اماکن مذهبی و پست و مخابرات هزینه می شود.

وی اولویت اختصاص بودجه امسال را تکمیل طرح های نیمه تمام اعلام کرد و افزود: آغاز هر طرح جدید در سال 94 ممنوع است و مدیران دستگاه های اجرایی باید با رایزنی های مستمر بر نحوه تبادل توافقنامه و اجرای طرح های نیمه تمام نظارت کنند.

فرماندار آبدانان میزان اعتبارهای سال جاری را معادل سال گذشته اعلام کرد و یادآور شد: 90 درصد این میزان اعتبار تخصیصی به مطالبات و الزامات مهم دستگاه های اجرایی اختصاص یافته است.

IMG_6770_22632.

عسگری گفت: اعتبارهای قابل قبولی در قالب مدیریت بحران و اعتبارهای ملی نیز در آینده نزدیک به این شهرستان تخصیص خواهد یافت.

فرماندار ابدانان در پایان گفت: علیرغم کاهش سر جمع اعتبارهای استان اما سقف بودجه تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان آبدانان نسبت به سال گذشته کاهش نیافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز