به مناسبت روز بهورز؛

از بهورزان نمونه ی شهرستان بدره تجلیل شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۶:۰۹:۳۶
کد خبر: ۳۱۹۹۰۴
از بهورزان نمونه ی شهرستان بدره تجلیل شد
با حضور امام جمعه شهرستان، رئیس دانشگاه، معاون بهداشتی، مدیر درمان، بهورزان نمونه این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلا، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک روز بهورز اظهار داشت: بهورزان خط مقدم جبهه بهداشت و درمان در هر منطقه ای هستند که همه ما تلاش های آنان در راه سلامت جامعه همواره ارج نهیم.

 علی دل پیشه گفت:  مشابه خدماتی که قشر بهورز در کشورمان به جامعه ارائه می کند، در هیچ جای دنیا وجود ندارد و این نقش بی بدیل آنان در رابطه با رسالت و انتظاراتی که از وی می رود، به عنوان یک ارزش در سطح کشور شناخته شده است.

وی ادامه داد: مقایسه بهورزان در کشور با مجریان بهداشتی در حال حاضر قاره اروپا که در حوزه سلامت خدمت می کنند، تفاوت ها را ظاهر می سازد به گونه ای که در کشورمان بهورز وظایف و رسالتی همچون بیماریابی، پزشکی، پرستاری و کارشناس بهداشت را نیز انجام می دهد.

0024_22760

قائم مقام وزیر بهداشت در استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: یک بهورز خدمات دلسوزانه و مسئولانه ای را به مردم روستای تحت پوشش خود ارائه می کند زیرا برخاسته از بطن همان مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح نمود: وقتی که بسیاری از کشورهای دنیا از کشورمان می خواهند که تجارب خود در زمینه سلامت را در اختیار آنان بگذارد، تجربه ای شیرین و خوشایند برای ما می باشد که در این زمینه سرآمد هستیم لذا بخش اعظمی از این موفقیت ها و دستاوردها مرهون تلاش و اهتمام بهورزان در حوزه سلامت است.

دکتر دل پیشه در پایان با بیان اینکه تازه تاسیس بودن شهرستان بدره توجه بیشتری به زیرساخت های حوزه سلامت را می طلبد، بیان داشت: احداث مرکز اورژانس این شهرستان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردمان این دیار بوده که اگر چه می توانستیم در هفته دولت امسال آن را به بهره برداری برسانیم اما در صددیم تا به صورت ویژه تر مورد تکمیل و تجهیز قرار دهیم. این مرکز اورژانس را در دهه مبارک فجر مورد افتتاح قرار می گیرد و به مردم این شهرستان تقدیم خواهیم کرد.

 

وی در خاتمه سخنان خود از حضور امام جمعه شهرستان بدره و تلاش های مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز