نخستین نشست اعضای هیأت راهبردی پایگاه شهر تاریخی سیمره برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۵:۲۷
کد خبر: ۳۲۰۳۷۵
نخستین نشست اعضای هیأت راهبردی پایگاه شهر تاریخی سیمره برگزار شد
این نشست با حضور مدیرکل امور پایگاه های میراث جهانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیر پایگاه شهر تاریخی سیمره  با گفت: اعضای هیات راهبردی پایگاه شهر تاریخی سیمره در زمینه فعالیت های عمرانی و جاری پایگاه تصمیم گیری کرده و برای اجرا به مدیر پایگاه ابلاغ می کنند.

علی سنایی نژاد افزود: این هیات متشکل از شخصیت های حقیقی و حقوقی است که از مسایل اجتماعی درک بالایی داشته و همچنین به توجه به مشکلات شهر تاریخی سیمره، توانایی تصمیم گیری داشته باشند.

مدیر پایگاه شهر تاریخی سیمره گفت: مدیرکل امور پایگاه های میراث جهانی سازمان میراث فرهنگی و معاون وی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مدیر پایگاه شهر تاریخی، معاون عمرانی استانداری و کارشناسان حوزه باستان شناسی، مرمت و حقوقی از اعضای این هیات هستند.

سنایی نژاد افزود: در نخستین نشست اعضای این هیات، دو موضوع برنامه مدیریت مسیر گردشگری شهر تاریخی سیمره و معارضان عرصه شهر تاریخی مطرح و توسط اعضا بررسی شد.

وی ادامه داد: در این نشست کلیات طرح تدوین برنامه مدیریت گردشگری شهر تاریخی توسط اعضا تصویب و بررسی نواقص و تصویب نهایی آن به نشست های بعدی موکول شد.

لازم به ذکر است؛ شهر تاریخی سیمره در ضلع غربی شهر فعلی دره شهر در 100 کیلومتری جنوب ایلام، حدود 70 هکتار وسعت دارد و بزرگترین شهر شناخته شده در قلمرو استان ایلام است که قسمتی از دیوارها و طاق های آن هنوز سالم بوده و یا در زیر آوار مانده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز