فرماندار دهلران:

روش بزرگان، نقش موثری در ساماندهی امور جوانان دارد

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۲:۴۳
کد خبر: ۳۲۰۹۴۸
روش بزرگان، نقش موثری در ساماندهی امور جوانان دارد
سبزی تاسی خانواد‌ه‌ها در امر ازدواج به بزرگان دین را سبب تسهیل در امر ازدواج دانست.

به گزرش خبرگزاری برنا در ایلام، فرماندار دهلران  در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با موضوع ازدواج، اظهار داشت: روش بزرگان در زندگی اجتماعی و ازدواج نقش موثری در ساماندهی امور جوانان و ازدواج‌های آسان دارد.

سبزی توجه به تحکیم بنیان خانواده‌ها بر اساس تعالیم دینی را مهم دانست و گفت: پیروی از آداب و رسوم بزرگان دین چون حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) در امر خطیر ازدواج می‌تواند زندگی پربار و سرشار از موفقیت و خوشبختی برای زوجین در زندگی خانوادگی به همراه داشته باشد.

فرماندار دهلران بر ضرورت توجه به نیازهای جوانان در امر ازدواج تاکید کرد و گفت: اشتغال، مسکن و فراهم کردن بستر برای ازدواج آسان از مهمترین موضوعاتی است که باید مد نظر متولیان باشد.

0025_22781.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان در دهلران کاهش توقعات، انتظارات و از بین بردن آداب و رسوم غلط برای تسهیل در امر ازدواج مهم دانست و افزود: خانواده‌ها باید ازدواج آسان را مدنظر داشته و تلاش کنند تا با برگزاری ازدواج‌های آسان و به دور از آداب و رسوم دست و پا گیر زمینه ازدواج جوانان و تشکیل خانواده برای آنها فراهم شود.

سبزی بر ضرورت توجه خانواده‌ها به مبانی دینی و اخلاقی و اعتقادی در امر ازدواج تاکید کرد و گفت: زوجین نیز باید در زندگی این معیارها را مد نظر داشته باشند تا در زندگی مسیر رشد و تعالی را طی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز