فرماندار آبدانان؛

جنگ نرم مهم‌ترین توطئه دشمنان در جامعه است

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۸:۰۵
کد خبر: ۳۲۶۰۵۳
جنگ نرم مهم‌ترین توطئه دشمنان در جامعه است
عسگری گفت: باید با هوشیاری با آنها به مقابله بپردازیم چرا که مدیریت جهادی کلید دولت تدبیر و امید برای اداره کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، فرماندار آبدانان در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی به تبریک هفته نیروی انتظامی  گفت : حربه فرهنگی و جنگ نرم مهم‌ترین توطئه دشمنان در جامعه است که باید با هوشیاری با آنها به مقابله بپردازیم چرا که مدیریت جهادی کلید دولت تدبیر و امید برای اداره کشور است.

عسگری فرماندار آبدانان به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بحث اقتدار نیروی انتظامی و ایجاد امنیت، نظر مقام معظم رهبری است.

وی رویکرد خوب و مهربانی نسبت به مردم را رویکردی عنوان کرد که جنبه پیشگیری دارد و از خیلی مسایل جلوگیری می کند.

فرماندار آبدانان با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی از طریق جلب اعتماد عمومی جامعه حاصل شده است گفت : امروز نیروی انتظامی از این سرمایه اجتماعی برخوردار است و باید در جهت تقویت و ارتقاء آن بکوشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبدانان با تاکید براینکه شهرستان آبدانان از لحاظ امنیتی وضعیت مساعدی دارد، اظهار داشت : نیروی انتظامی با اقتدار کامل به صورت شبانه روزی برای برقراری آسایش مردم تلاش می کند و مردم هم قدردان تلاش های این نیرو هستند.

عسگری  در خاتمه از تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه فرماندهان، مسئولان و آحاد کارکنان ناجا به ویژه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان همسو با دولت تدبیر و امید تقدیر و تشکر نموده و از ایزد منان توفیق روز افزون در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم ولایت و فرماندهی معزز کل قوا(مدظله العالی) را مسئلت می نمائیم.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبدانان سرهنگ مهری نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ،گزارشی از برنامه ها و اقدامات نیروی انتظامی شهرستان در شش ماهه اول سال را به فرماندار ارائه داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز