با حکم مدیرعامل شرکت برق ایلام؛

آبسالان، رییس جدید اداره برق دهلران شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۴:۲۵
کد خبر: ۳۲۶۴۵۲
آبسالان، رییس جدید اداره برق دهلران شد
این آیین با تقدیر از زحمات محمد بیگی رییس پیشین و معرفی علی اکبر آبسالان بعنوان رییس جدید اداره برق این شهرستان انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، فرماندار دهلران  در آیین تودیع و معارفه مدیر اداره برق دهلران اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف و نوسان شبکه برق در این شهرستان، امسال برخی از شهروندان با خراب شدن کنتور برق مواجه شدند.

سبزی افزود: تلاش می شود با این اعتبار توجه به اولویت های برق شهرستان در دستور کار قرار گیرد و مشکل نوسان شبکه برق در شهرستان بر طرف شود.

وی بر ضرورت توجه به زیر ساخت های برق دهلران نیز تاکید کرد و گفت: با توجه به گرمای هوا توجه به تعرفه های برق از نکات مهمی است که مردم همیشه آن را به مسوولان متذکر می شوند.

وی با اشاره به حدود 21 هزار مشترک برق در این شهرستان یادآور شد: نرخ تعرفه گرمسیری درجه یک از حدود سه سال پیش در شهرستان دهلران اجرا شده و کماکان نیز بر قرار است

0020_23002.

فرماندار دهلران مدیریت مصرف انرژی را مهم دانست و تاکید کرد: مشترکان باید در این زمینه الگوی مصرف را رعایت و حتی الامکان از وسایل برقی کمتری در ساعات اوج مصرف استفاده کنند.

سبزی خاطر نشان کرد: در دولت تدبیر و امید شاهد رشد چشمگیر اعتبارات عمرانی در همه حوزه ها هستیم و این از نگاه ویژه مسوولان به مطالبات مردم است.

فرماندار دهلران در پایان تغییر مدیریت را گامی در جهت استفاده از همه ظرفیت های برای خدمت به مردم دانست.

نظر شما
نظرات
علی
|
-
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
0
جانم فدای مهندس محمدبیگی با زحمات خالصانه اش
دوست
|
-
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
0
مهندس محمدبیگی جان واقعا جات خالیه خیلی شایسته هستی دوست داریم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز