برگزاری دهمین جشنواره قرآنی مدها متان در ایلام

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۵:۰۹
کد خبر: ۳۳۰۵۰۳
برگزاری دهمین جشنواره قرآنی مدها متان در ایلام
این مسابقات در دو بخش بالای 18 تا 30 سال و زیر 8 تا 15 سال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بابیان اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان، تصحیح قرائت اذکار نماز و مفاهیم قرآن کریم و نهج‌البلاغه، برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات در تاریخ 8 آبان سال جاری با حضور اعضای هیئت‌داوران شامل علی آرمون پور، علی خانی، یاسر و یاسین رجبی برگزار و هم‌ زمان نیز مسابقات تفسیر نهج‌البلاغه نیز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام چراغی پور یادآور شد: رشته تفسیر ویژه امامان جماعت که دو مرحله استانی و کشوری شامل آزمون کتبی از جزء سیزدهم تا جزء شانزدهم قران کریم کتاب تفسیر همراه، جلد اول کتاب قاموس قرآن برگزار می‌شود.

 چراغی پور، بیان کرد: این مسابقات در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری این استان باهدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اعضای کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

 وی، توجه به اهمیت توسعه فعالیت‌های دینی و قرآنی در سطح مساجد، ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های قرآنی در مساجد،  استفاده از ظرفیت‌های دینی نوجوانان و جوانان در مساجد و تقدیر از فعالان فرهنگی و هنری مساجد و تشویق و ترغیب جوانان مسجد به فعالیت‌های دینی و قرآنی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در سال جاری نیز مسابقات قرآنی مدها متان ویژه خواهران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز برگزار می‌شود.

 گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با کانون‌های مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی و دبیرخانه کانون‌های مساجد ایلام واقع در خیابان پیروزی مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز