بمناسبت پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای؛

نماینده حوزه شمالی استان از آموزشکده فنی حرفه ای برادران ایلام بازدید کرد

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۰:۳۷
کد خبر: ۳۳۸۱۹۰
نماینده حوزه شمالی استان  از آموزشکده فنی حرفه ای برادران ایلام بازدید کرد
این بازدید به دعوت سرپرست آموزشکده فنی پسران ایلام، صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری  برنا در ایلام، بمناسبت پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای، نماینده محترم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی و معاون اداری، مالی  استانداری از مناطق خسارت دیده این دانشگاه بازدید کردند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی  با بیان این مطلب که علیرغم سیاه نمایی بعضی رسانه ها در مورد دانشگاه فنی و حرفه ای و بخصوص آموزشکده فنی ایلام، گزارشات و اخبار واصله نشان از پیشرفتهای شگرف و تغییرات بسیار مثبت در بدنه دانشگاه و آموزشکده فنی پسران ایلام دارد.

علیمحمدی  افزود:  آموزشکده فنی پسران از نظر نظم آموزشی و امور صنفی دانشجویان جایگاه مناسبی در سطح استان داشته و خاطر نشان کرد که با مبالغ ناچیز سی میلیون تومان در سال نمی توان تغییراتی اساسی در این مرکز بزرگ ایجاد کرد.

در ادامه عسکری  معاون استاندار با بیان اینکه عمده مشکل آموزشکده های فنی و حرفه ای نداشتن ردیف بودجه ای استانی و ملی است، بیان نمود با مسولین استانی برای رفع موانع و مشکلاتی که در توان مسولین آموزشکده نیست پیگیری ویژه ای به عمل خواهند آورد.

در پایان این بازدید باژدان، سرپرست دانشگده فنی با ارائه  گزارشی از وضع موجود و  مشکلات مرکز خواستار توجه ویژه مسوولین استان بخصوص نمایدندگان مردم در حل این مسایل شد.

IMG_1622

IMG_1629

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز