سه طرح شرکت کوثر در ایلام بزودی وارد مرحله اجرا می شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۶:۲۴
کد خبر: ۴۱۷۲۲۸
سه طرح شرکت کوثر در ایلام بزودی وارد مرحله اجرا می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری ایلام گفت: سه طرح تولیدی با سرمایه گذاری شرکت کوثر در ایلام بزودی وارد مرحله اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-حشمت اله عسگری روز دوشنبه در نشست بررسی وضعیت طرح های سرمایه گذاری شرکت کوثر در استان ایلام اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح های جوجه کشی، پرورش مرغ مادر گوشتی و گلخانه با پیگیری ها و فراهم شدن شرایط توسط بزودی آغاز می شود.
وی افزود: این طرح ها پس از جانمایی زمین، تخصیص انشعابات آب، برق و گاز و فراهم شدن شرایط لازم با سرمایه گذاری شرکت کوثر در استان اجرا می شود و علاوه بر تکمیل زنجیره تولید مرغ، نقش مهمی در تولید محصولات گلخانه ای و ایجاد اشتغال نیز دارند.
عسگری یادآور شد: طرح جوجه کشی 24 هزار قطعه ای با 180 میلیارد ریال، پرورش مرغ مادر 100 هزار قطعه ای با 190 میلیارد ریال و احداث گلخانه با 233 میلیارد ریال پس از عقد قرارداد و قول مساعد مسئولان شرکت کوثر بزودی وارد فاز اجرایی می شوند.
وی ابراز امیدواری کرد استان ایلام در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با اجرای چند طرح بزرگ و کلیدی بتواند علاوه بر تحقق سیاست های مورد نظر و تاکید مقام معظم رهبری، نقش مهمی در تولید و رفاه اقتصادی مردم و رفع معضل بیکاری نیز ایفا کند.
در ادامه این نشست اعضا به بحث و بررسی پیرامون چگونگی اجرای این طرح ها پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز