معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور:

۸۰ بیمارستان در کشور با تامین اجتماعی طرف قرارداد هستند

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۵:۳۹
کد خبر: ۴۲۰۲۰۰
۸۰ بیمارستان در کشور با تامین اجتماعی طرف قرارداد هستند
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: ۸۰ بیمارستان در سراسر کشور با این سازمان طرف قرارداد بوده و مراجعه کنندگان می توانند از خدمات این سازمان در این مراکز استفاده کنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-علی محمد همتی ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید درمان استان ایلام اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین خریدار درمان در کشور بوده و دومین تولید کننده درمان با طرف قرارداد بودن هفت هزار و ۵۰۰ پزشک و ۴۵ هزار نیروی انسانی در ۸۰ بیمارستان و ۲۷۵ مرکز درمانی سرپایی است.

وی افزود: روند ارائه خدمت در حوزه بهداشت و درمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تحول قابل توجهی یافته و افزایش رضایت مندی مردم را از خمات ارائه شده به دنبال داشته است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: برنامه محوری و پاک دستی مهم ترین رویکرد این سازمان است و تلاش می کنیم با انتخاب مدیرانی توانمند این رویه را پیگیری کنیم.

همتی یادآور شد: این سازمان به عنوان نخستین سازمانی که دارای برنامه راهبردی است، چشم انداز سال های دور را نیز ترسیم کرده و اولین سازمان دارای بودجه مصوب است.

وی اضافه کرد: تمامی بیمارستان های تامین اجتماعی دارای تجهیزات به روزی هستند و در سال های اخیر معادل ۱۰ سال گذشته تجهیزات به این مراکز واگذار شده است.

همتی اضافه کرد: بیمارستانی افتتاح نخواهد شد مگر با روش هیئت مدیره ای که باعث صرفه جویی در هزینه های درمان می شود که این نوع اداره کردن تفاوتی در خدمات ایجاد نمی کند و کماکان همه خدمات بیمه شدگان رایگان ارائه می شود.

در پایان این آیین با تجلیل از خدمات مهیار سلیمانی ، کریم لاله ماژین به عنوان مدیر جدید مدیرت درمان تامین اجتماعی ایلام منصوب شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز