تردد زائران اربعین از خارج شهر مهران صورت گیرد

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۹:۵۶
کد خبر: ۴۲۳۸۷۸
تردد زائران اربعین از خارج شهر مهران صورت گیرد
معاون عمرانی استانداری ایلام بر تردد زائران اربعین از خارج شهر مهران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام شاپور پولادی، معاون عمرانی استانداری ایلام در جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین، اظهار داشت: براساس پیش بینی های صورت گرفته، گرایش به زیارت عتبات عالیات در اربعین امسال نسبت به سنوات گذشته افزایش چشمگیری خواهد داشت. لذا بایستی زیرساخت های لازم به منظور خدمات رسانی به زائرین فراهم شود. 

در این جلسه که موضوع ساماندهی پارکینگ های شهر مهران مورد بررسی قرار گرفت، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره حجم تردد زائرین در مهران و عدم پاسخگویی زیرساخت های شهر برای خدمات رسانی به زوار اربعین، ابراز داشت: بایستی تردد زائرین در مسیرهایی خارج از شهر مهران صورت گیرد و رفت و آمد زائرین به داخل شهر به حداقل ممکن برسد.
پولادی با اشاره به اینکه ناهماهنگی بین مدیران ملی و استانی در زمینه مدیریت اربعین باعث بوجود آمدن مشکلات عدیده می گردد، گفت: تأمین زیرساخت های مناسب اربعین نیازمند تصمیم گیری و مدیریت هماهنگ ملی و استانی است.
رئیس شورای ترافیک استان ایلام با تأکید بر رعایت قوانین، مقررات و آئین نامه ها در تصمیم گیری ها اظهار داشت: مسؤلان در اتخاذ تصمیمات ترافیکی، قوانین و آئین نامه های مربوطه را مورد توجه قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه حمل و نقل در شهر ایلام دارای نابسامانی های عدیده ای است، گفت: متولیان امر با هم فکری و همکاری با هم نسبت به ساماندهی حمل و نقل شهر ایلام اقدام نمایند.
پولادی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات مدیریتی در استان ناشی از ملاحظه کاری ها و اختلافات شخصی فی مابین مجریان است، اظهار داشت: مجریان و مسؤلان در انجام وظایف خود رضایت خدا و مردم و مصلحت استان را مدنظر قرار دهند.
وی در بخشی دیگر از صحبت های خود از نحوه فعالیت اجرائیات شهرداری ابراز نارضایتی کرد و بر تقویت این بخش از مدیریت شهرداری تأکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همچنین بر ساماندهی امداد خودروها از جمله شناسنامه دارکردن و بغل نویسی آنها تأکید کرد.
وی همچنین ضمن حمایت از واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی در دستگاههای اجرایی، بر رعایت ضوابط در واگذاری ها تأکید کرد.
پولادی در آخرین بخش از اظهارات خود به رعایت استاندارد در اجرای سرعتکاه ها اشاره و گفت: جانمایی مناسب، اجرای استاندارد و آشکارسازی بایستی در اجرای سرعتکاهها مدنظر قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز