تحقق اقتصاد مقاومتی و احیا واحدهای تولیدی و صنعتی اولویت دولت یازدهم

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۴:۴۰
کد خبر: ۴۳۱۰۰۸
تحقق اقتصاد مقاومتی و احیا واحدهای تولیدی و صنعتی اولویت دولت یازدهم
فرماندار چرداول گفت: دولت تدبیر و امید بدنبال تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی پایدار و رونق تولید و اقتصاد است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-پرویز کولانی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چرداول اظهار کرد: مسئولیت ها در نظام اسلامی به عنوان یک امانت است و تغییرات و جابجایی ها در راستای پیشبرد و تسریع در کارها و امور مردم انجام می شود.
وی افزود: خدمات ارزشمند و بزرگی توسط دولت یازدهم در حوزه صنعت و واحدهای تولیدی در این شهرستان صورت گرفته و نگاه مسئولان استان در این مقوله واقعا ویژه بود ضمن اینکه خواستار تداوم این نگاه ویژه هستیم.
کولانی تاکید کرد: دولت دکتر روحانی بدنبال تحقق اقتصاد مقاومتی و احیا واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی و به تبع آن اشتغال و رفع بیکاری است و خدمات چشمگیر و پیشرفت های بزرگی در این ارتباط در چرداول صورت گرفته است.
وی یادآور شد: در حوزه صنعت و معدن مدیران باید 2 مولفه مهم تعامل و ارتباط صمیمی و گرم با مردم و ادارات و همچنین فعالیت های ملموس و عملی در حوزه تخصصی را مد نظر داشته باشند.
وی با تقدیر از نگاه خاص سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر مسئولان اجرایی استان ایلام به چرداول ابراز امیدواری کرد این توجه استمرار داشته باشد.
کولانی با بیان اینکه در شهرستان چرداول سه شهرک و ناحیه صنعتی فعال وجود دارد، اضافه کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و خاص این شهرستان در حوزه بازار و تنظیم بازار، احیا و راه اندازی واحدها و کارخانجات تولیدی، صنعتی باید در اولویت قرار گیرد که در این ارتباط نیاز به مدیران عملگرا داریم و باید از وعده های شعاری پرهیز کنیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام هم در این آیین گفت: با تدابیر و برنامه های منظم دولت در شهرستان چرداول با کمترین مشکلات در حوزه کاری مواجه ایم که این نشانگر توجه، تعامل و نگاه مسئولان به برنامه و کارهای مرتبط با حوزه صنعت و تجارت است.
یاراله نصیری اظهار کرد: برنامه های دولت یازدهم با سرعت و پیشرفت خاصی در این شهرستان در حال پیگیری و اجرا است که در آینده منشا اثرها و خدمات ارزشمندی برای مردم خواهد بود.
وی افزود: رئیس جدید اداره شهرستان چرداول سابقه مدیریت در سه شهرستان استان را دارد و با سوابق فراوان و بومی بودن انتظار داریم برنامه های اقتصاد مقاومتی و دولت یازدهم را به جد و با تعامل و همکاری مناسب دیگر دستگاه ها پیگیری و اجرایی کند.
در این آیین ضمن تقدیر از زحمات حجت اله رحیمی، جمال میرزایی به عنوان رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چرداول معرفی و منصوب شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز