فرمانده انتظامی شهرستان ایلام

کانال سر پوشیده پمپاژ آب شهری، محل اختفای سارقان معتاد

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۳۱۰۷۳
کانال سر پوشیده پمپاژ آب شهری، محل اختفای سارقان معتاد
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری شش سارق معتاد خبر داد که کانال سرپوشیده پمپاژ آب شهری را به عنوان محل اختفای خود انتخاب کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- سرهنگ فردین پیری اظهار کرد: بدنبال وقوع برخی سرقت های شبانه، ماموران کلانتری 11 شهر ایلام موفق شدند یکی از سارقان را پس از ارتکاب سرقت در حالیکه تعدادی از اموال مسروقه را به همراه داشت، دستگیر کنند.
وی ادامه داد: سارق در تحقیقات اولیه لب به اعتراف گشود و همدستان خود را که از معتادان متجاهر و ولگرد شهر بودند، معرفی کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: پس از اخذ اعترافات متهم، محل اختفای سارقان معتاد در یکی از کانال های سر پوشیده پمپاژ آب شهر ایلام شناسایی و عملیات دستگیری آنها صبح زود با موفقیت انجام شد و در این عملیات غافلگیرانه شش معتاد سارق دستگیر شدند.
سرهنگ پیری تاکید کرد: این افراد معتاد با چند فقره سابقه سرقت، کانال سرپوشیده پمپاژ آب شهری را به عنوان محل اختفاء استراحت و مصرف مواد مخدر انتخاب کرده بودند.
وی یادآور شد: سارقان دستگیر شده پس از ارتکاب سرقت در طول شبانه روز این محل را برای اختفای خود و اموال مسروقه برگزدیده بودند که با اشراف اطلاعاتی پلیس شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی استان شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز