رئیس دادگستری شهرستان آبدانان خبر داد:

کشف بیش از ۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ نفر در آبدانان

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۲۳:۳۲:۴۳
کد خبر: ۴۳۱۸۲۶
کشف بیش از ۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ نفر در آبدانان
رئیس دادگستری شهرستان آبدانان گفت: بیش از ۹ کیلوگرم تریاک کشف و ۳ نفر در دو عملیات جداگانه پلیسی در آبدانان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-ابراهیم سبزواری گفت: عصر امروز نیروی انتظامی شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه در گردنه ایست بازرسی کبیرکوه، مقدار چهار کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی افزود: در این عملیات، دو نفر از عاملین پخش مواد افیونی که قصد ورود و توزیع مواد مخدر به شهرستان را داشتند دستگیر و با قرار قانونی بازداشت، روانه زندان شدند.

وی تصریح کرد: روز گذشته نیز در یک عملیات رصد اطلاعاتی با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی شهرستان، مقدار پنج کیلو و ۱۴۱ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بخش کلات مورموری از توابع شهرستان آبدانان کشف و در این خصوص یکی دیگر از عاملین مواد مخدر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی با قرار قانونی بازداشت، روانه زندان شد.

سبزواری تصریح کرد: طی دو روز اخیر مقدار ۹ کیلو و ۳۴۱ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده و سه نفر از عاملین مواد مخدر دستگیر شدند.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت با عاملین توزیع عمده و خورده فروش مواد مخدر در شهرستان برخورد قانونی خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز