نماینده مردم ایلام در مجلس:

برخورد با حقوق‌های نجومی مطالبه جامعه از مسؤولان است

۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۳:۵۶
کد خبر: ۴۳۴۹۸۷
برخورد با حقوق‌های نجومی مطالبه جامعه از مسؤولان است
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه امروز انتظار دارد که با حقوق‌های نجومی برخورد و شفاف‌سازی لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-سلام امینی اظهار داشت: در چند هفته اخیر شاهد اخبار خوبی از مجلس بودیم در ابتدا یک فوریت بررسی لایحه افزایش مناطق آزاد تصویب شد و در چند روز اخیر هم یک ایلامی به عنوان گزینه اصلی ریاست دیوان محاسبات کل کشور توسط کمیسیون برنامه و بودجه به مجلس معرفی و انتخاب شد که هر دو موضوع برای مجمع نمایندگان استان ایلام دارای اهمیت بوده و در این راستا رایزنی‌ها را انجام داده و پیگیر موضوعات بودیم.

وی افزود: در راستای جلب نظر نمایندگان برای انتخاب دکتر عادل آذر به عنوان رئیس دیوان محاسبات کل کشور مجمع نمایندگان استان رایزنی‌هایی را با دکتر لاریجانی ریاست   مجلس شورای اسلامی و دکتر عارف رئیس فراکسیون امید مجلس و اعضای کمیسیون انرژی و عمران و برنامه و بودجه مجلس و نمایندگان استان‌های زاگرس‌نشین انجام داده و آنان را برای انتخاب دکتر عادل‌آذر مجاب کرده و در واقع انتخاب دکتر اذر توسط مجلس نویدبخش تصویب منطقه آزاد مهران خواهد بود.

امینی افزود: عادل‌آذر استاد تمام دانشگاه است، وی چندین تالیف در زمینه دیوان محاسبات دارد، در زمان ریاست رحمانی فضلی در دیوان محاسبات مشاور وی بوده و همچنین سابقه عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه خانه ملت را دارد از این رو اشراف کاملی به این موضوع را دارد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دیوان محاسبات جای حساسی است، یادآور شد: جامعه امروز انتظار دارد که با حقوق‌های نجومی برخورد و شفاف‌سازی لازم انجام گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام درباره روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات اظهار کرد: در ابتدا برای ریاست دیوان محاسبات 35 نفر در کمیسیون برنامه و بودجه ثبت نام کردند که در کمیته‌ای که تشکیل شد این افراد به 9 نفر تقلیل یافته و در دو مرحله رای‌گیری در کمیسیون برنامه و بودجه ابتدا 9 نفر به سه نفر رسید و در نهایت هم دکتر عادل آذر به عنوان گزینه نهایی ریاست دیوان محاسبات انتخاب و به مجلس معرفی و در نهایت با 200 رای به عنوان ریاستت این سازمان برگزیده شد.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز