استاندار ایلام:

برداشت ۳۰ هزار بشکه نفت از میدان آذر تا پایان امسال محقق می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۰۰:۲۷:۲۵
کد خبر: ۴۳۸۴۷۱
برداشت ۳۰ هزار بشکه نفت از میدان آذر تا پایان امسال محقق می‌شود
استاندار ایلام گفت: برداشت روزانه 30 هزار بشکه نفت از میدان آذر تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلاممحمدرضا مروارید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با اجرای طرح‌های سفر هیات دولت به استان ایلام بخشی از مشکلات به طور کامل رفع می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: اجرایی کردن طرح راه آهن ایلام، طرح‌های پمپاژ آب، تصویب منطقه آزاد مهران، اجرای 7 طرح صنعتی در استان ایلام و ... بخشی از نیازهای اساسی استان ایلام در شرایط فعلی است.

وی با قول مساعد برای اجرائی کردن طرح راه آهن ایلام تا 2 ماه آینده ادامه داد: رئیس جمهور دستور ویژه‌ای برای طرح راه آهن ایلام صادر کرده است و قرار است مرحله اول این طرح به طول 70 کیلومتر از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرایی شود.

مروارید با بیان این که اجرای 14 ایستگاه پمپاژ آب در مناطق مختلف استان از مطالبات اصلی طرح شده استان در دیدار با رئیس جمهور بود، افزود: با اجرای این طرح 14 هزار هکتار از اراضی دیم مناطق مختلف استان به سیستم آبیاری مجهز می‌شوند.

وی به پیگیری منطقه آزاد مهران اشاره کرد و گفت: این طرح هم در اولویت کار دولت تدبیر امید است و امیدواریم با پیگیری مجمع نمایندگان تصویب نهایی در مجلس صورت گیرد.

استاندار ایلام به وجود منابع عظیم نفت و گاز در استان ایلام اشاره کرد و گفت: در دیدار با رئیس جمهور مرحله دوم پالایشگاه گاز و پتروشیمی و ان.جی.ال دهلران پیگیری شده است و در آینده نزدیک شاهد آغاز روند اجرای پتروشیمی دهلران خواهیم بود.

مروارید در خصوص میادین نفتی آذر و چنگوله گفت: برداشت روزانه 30 هزار بشکه نفت از میدان آذر تا پایان نیمه دوم سال جاری اجرایی خواهد شد و میدان نفتی عین خوشه دهلران نیز برای اجرا در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز