مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام:

۴۹ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۸:۳۱
کد خبر: ۴۴۰۵۲۳
۴۹ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد
ایلام-مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: هم اکنون ۴۹ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-داراب بیرنوندی  اظهار داشت: هم اکنون چهار شهر ایلام، ایوان، سرابله و دره شهر دارای ردیف اعتباری در بحث ایجاد تصفیه خانه فاضلاب هستند.

وی همچنین از جذب هشت میلیارد تومان اعتبار از محل فاینانس و نیز جذب اعتبار ۲۴ میلیارد تومانی از محل BOT برای تصفیه خانه فاضلاب ایوان که برای اولین بار در منطقه صورت می گیرد، خبر داد.

بیرنوندی افزود: فاضلاب ۵۴ هزار مشترک تحت پوشش شرکت آبفا قرار دارد که با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب سرابله و ایوان ظرفیت تصفیه فاضلاب به ۶۰ درصد افزایش می‌یابد که این درصد در کشور وضعیت مطلوبی است.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰ میلیون مترمکعب حجم تولید سالیانه شرکت آب و فاضلاب ایلام است که حدود ۱۷ میلیون آن از منابع سطحی و ۲۳ میلیون آن نیز از آب‌های زیرزمینی تامین می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۴۴۰ هزار نفر از جمعیت ۵۸۵ هزار نفری استان ایلام در قالب ۱۲۹ هزار مشترک در شهرها و روستاهای اطراف شهرهای استان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان ایلام قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: برای بازسازی ۳۵۰ تا۴۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده در شهرهای استان ایلام اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز