جانشین انتظامی استان ایلام:

سران ایلات و طوایف خیرین امنیت ساز هستند

۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۳:۵۲
کد خبر: ۴۶۵۶۵۶
سران ایلات و طوایف خیرین امنیت ساز هستند
جانشین انتظامی استان ایلام گفت: سران ایلات و طوایف خیرین امنیت ساز هستند.
به گزارش برنا سرهنگ حسن کاظمی ظهر سه شنبه در همایش نقش ایلات و طوایف استان ایلام در امنیت با اشاره به اینکه سران ایلات و طوایف، خیرین امنیت ساز هستند، گفت: نقش بزرگان و مصلحان استان در صلح و سازش، نقشی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر در جامعه است.

وی به  اهداف این همایش اشاره و یادآور شد: هدف از برگزاری این همایش که برای اولین بار است که در استان انجام می شود حقیقتاً تشکر و قدردانی از تلاش ها ، تعاملات و همکاری همه جانبه شما بزرگان سران ایلات و طوایف با نیروی انتظامی است.

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به نقش مصلحان و بزگان جامعه گفت: قطعاً اگر تلاش های شما در ایجاد صلح و سازش نبود امروز کلانتری ها و پاسگاه های ما سرشار از پرونده و محاکم و راهروهای دادگاهای قضایی نیز مملو از مردم بود تا احقاق حق خود را پیگیری کنند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: از تلاش ها شما عزیزان است که گاهاً پرونده هایی که آبستن حوادث و مشکلات عدیدده اجتماعی است مدیریت می شود .

وی بیان کرد: هدف دیگر از برگزاری این همایش دراز کردن دست نیاز به سوی شما سران ایلات و طوایف است که با نیک نامی خود، نیروی انتظامی را در تحقق امنیت پایدار در جامعه همراهی کنید.   

جانشین انتظامی استان ایلام به آسیب های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: ریشه کن کردن این آسیب ها و آفت ها در جامعه جز با کار جمعی و کارشناسانه و استفاده از نظرات بزرگان و مصلحان قابل حل نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز