تصویب ناحیه صنفی-صنعتی ایلام در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۹:۵۹
کد خبر: ۴۶۷۱۴۶
تصویب ناحیه صنفی-صنعتی ایلام در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از تصویب ناحیه صنفی-صنعتی ایلام در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی خبر داد.

برنا ایلام"مرتضی دارایی" گفت : براساس تفاهم‌نامه مرکز اصناف و بازرگانان ایران و صنایع کوچک در هر استانی با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرک تخصصی مشاغل صنفی ایجاد می‌شود.

وی افزود : شرکت شهرکهای صنعتی استان به عنوان متولی ایجاد شهرک صنعتی تخصصی صنفی استان و در راستای ساماندهی و کمک به استقرار اصناف در شهرکها و نواحی صنعتی ، اقدام به انجام مراحل تملک و اخذ استعلام های مربوطه از ارگان های ذیربط نمود و پس از مدتها تلاش خوشبختانه موفق به تصویب این ناحیه در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان شد.

 دارایی با اشاره به نشست تخصصی بررسی و هماهنگی ابتدای سال ناحیه صنفی-صنعتی با حضور معاون صنایع کوچک و عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، معاون عمرانی استانداری ، رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت ، شهردار ایلام ، مدیر دفتر فنی استانداری ایلام و رییس اتاق اصناف استان ادامه داد : با همکاری اتاق اصناف و سازمان صنعت ، معدن و تجارت اطلاعات مربوط به صنوف استان جمع آوری و ضمن شناسایی صنوف نسبت به اولویت بندی آنها برای استقرار در شهرکها و نواحی صنعتی و یا برنامه ریزی برای ایجاد شهرکهای تخصصی صنفی اقدام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام در پایان با تاکید بر نقش مشوق‌های لازم برای انتقال اصناف به شهرک تخصصی مشاغل صنفی اظهار کرد : هماهنگی با بانک‌ها برای ارائه تسهیلات به افرادی که تمایل دارند در شهرکهای تخصصی صنفی مشغول به‌کار شوند می‌تواند کمک زیادی به این امر کند.

کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان با ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و حضور اعضا و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز