مدیرکل راه وشهرسازی خبرداد;

ایجاد بزرگراه ایلام- مهران

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۰:۵۵:۱۵
کد خبر: ۴۷۳۷۷۰
ایجاد بزرگراه ایلام- مهران
انتشار فراخوان مناقصه چهارخطه 19 کیلومتر از محور ایلام- صالح‌آباد

به گزارش برنا- ایلام  مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اظهارداشت; پس از اجرایی شدن چهارخطه10کیلومتر ورودی شهر مهران که تا اربعین حسینی (ع) سال جاری به بهره برداری می رسد و چهار خطه شدن خروجی شهر ایلام تا روستای مهدی آباد و اجرایی شدن چهار خطه 50 کیلومتری تقاطع صالح آباد تا مهران هم اکنون مناقصه 19 کیلومتر دیگر این محور حد فاصل سه راهی ماربره تا تقاطع صالح آباد در جریان است. 

 مهندس میر جعفریان  گفت  ;پی گیری و تلاش مسئولان و همکاران مجموعه راه وشهرسازی فراخوان مناقصه چهارخطه 19 کیلومتر از محور ایلام- صالح آباد حد فاصل سه راهی ماربره تا تقاطع صالح آباد در حال انجام است که با اجرایی شدن این قطعه یک گام دیگر به تبدیل این محور به بزرگراه نزدیک می شویم.

 برآورد هزینه این قطعه را نزدیک به 200 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات پیوست قانون بودجه ، اوراق خزانه اسلامی و قیر یارانه ای تامین خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد شرکتهای پیمانکاری می توانند از این تاریخ تا 9/8/1395 برای دریافت اسناد مناقصه به اداره کل راه وشهرسازی استان مراجعه نمایند و مهلت تحویل پیشنهاد قیمت تاریخ 22/8/1395 خواهد بود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز