دوچرخه سوار مازندرانی با پشت سر گذاشتن هفت استان ، به ایلام رسید

۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۴:۳۴
کد خبر: ۴۷۴۹۳۵
دوچرخه سوار مازندرانی با پشت سر گذاشتن هفت استان ، به ایلام رسید
محمد آ قامیر بابایی دوچرخه سوار 40 ساله اهل شهرستان بابلسر از استان مازندران است و حرکت خود را از گلزار شهدای این شهرستان شروع کرده و تاکنون پس از عبور هفت استان ، به استان ایلام رسیده است . گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم ، ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و حمایت از صنعت توریسم از اهداف این دوچرخه برای رکاب زدن شهرهای ایران است ایلام هشتمین استان سفر ایرانگردی با دوچرخه آ قامیربابایی است

به گزارش خبر برنا - ایلام محمدمیربابایی اظهارداشت: یکی از اهداف این طرح ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و تلاش برای کاهش الودگی هوا و تشویق مردم برای جایگزینی دوچرخه به جای وسایل نقلیه دودزا است و دوچرخه ای هم که برای رکاب زدن انتخاب کرده ام یک وسیله کاملا معلولی است تا به همه نشان دهم با همین دوچرخه عادی هم می شود به مناطق مختلف سفر کرد .

وی ادامه داد: هدف دیگر من از رکاب زدن دور ایران بازدید از مناطق دیدنی و ترویج و حمایت از صنعت توریسم به عنوان یکی از بزرگرین صنایع درآمد زای کشور است و برای این کار نیز با دیدن مناطق مختلف تصاویر مربوط به آنها را از طریق فضای مجازی منتشر خواهم کرد .

وی افزود : سفر من با نام و یاد شهدا شروع شد و یکی از مهمترین و اصلی ترین اهدافم نیز گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است و به همین منظور ابتدای تصویر مبارک شهدای مدافع حرم شهر خودم را به صورت پوستر چاپ کردم و با رسیدن به هر استان تصاویر شهدای مدافع حرم آن استان را به این مجموعه اضافه می کنم و این پوسترها در هر استان تقدیم مدیران و مقامات عالی رتبه آن استان خواهد شد .

این ورزشکار اظهار کرد : تا کنون هشت استان را پشت سر گذاشته ام و در هر استان با استاندار، نماینده محترم ولی فقیه، فرمانده سپاه پاسداران و چند تن از مدیران کل دیدار داشته و پوستر شهدای مدافع حرم را به آنان تقدیم نموده ام .

میر بابایی گفت : در استان ایلام نیز تا امروز موفق به ملاقات مدیراان دستگاهی مختلف اداری از جمله ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امرو ایثارگران، جمعیت هلال احمر، اداره کل زندانها و اداره کل حفاظت محیط زیست شده ام و امیدوارم استاندار محترم و سایر مدیران ارشد نیز با احترام به حرکت معنوی من که گام برداشتن در راه اعتلای نام و یاد شهداست فرصتی را جهت ملاقات با ایشان فراهم آورند .

محمد آقامیر بابایی دوچرخه سوار 40 ساله اهل شهرستان بابلسر از استان مازندران است و حرکت خود را از گلزار شهدای این شهرستان شروع کرده و تاکنون پس از عبور از استان‌های مازندران ، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام حدود 7 هزار کیلومتر رکاب زده و تصمیم دارد ندای معنوی، حماسی و پایداری شهدای مدافع حرم را به گوش آحاد ملت بزرگ ایران طنین انداز کند.

سفر میربابایی پس از ایلام به مهران و دهلران ادامه می‌یابد و وارد خوزستان خواهد شد.

وی تصمیم دارد پس از خوزستان، بوشهر ، هرمزگان ، سیستان و کرمان و خراسان ها ، یزد ، فارس ، اصفهان، مرکزی، همدان ، سمنان به محضر مقام معظم رهبری شرف‌یاب شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز