اربعین بهترین فرصت برای معرفی توانمندی زنان کارآفرین استان ایلام است

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۱۰:۲۵
کد خبر: ۴۷۶۸۲۰
اربعین بهترین فرصت برای معرفی توانمندی زنان کارآفرین استان ایلام است
دکتر کلثوم خلیلوند روز شنبه در نشست تخصصی زنان کارآفرین استان ایلام اظهار کرد: مهران بعنوان دروازه عتبات عالیات در ایام اربعین بهترین شرایط را برای شناسایی و معرفی توانمندی های زنان این استان به کشور است که باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش برنا ایلام، دکتر کلثوم خلیلوند روز شنبه در نشست تخصصی زنان کارآفرین استان ایلام اظهار کرد: مهران بعنوان دروازه عتبات عالیات در ایام اربعین بهترین شرایط را برای شناسایی و معرفی توانمندی های زنان این استان به کشور است که باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم. 

وی افزود: زنان کارآفرین ایلامی می توانند با دایر کردن غرفه هایی به معرفی و فروش محصولات صنایع دستی در کنار موکب های پذیرایی از زائران در ایام منتهی به اربعین، بپردازند. 
خلیلوند تاکید کرد: مرز بین المللی مهران و امکان صادرات به کشور عراق بهترین پتانسیل برای استان ایلام بویژه افراد کارآفرین و توانمند است تا با تولید محصولات ویژه و صادرات محور، علاوه بر توسعه صادرات و ایجاد اشتغال نقش مهمی در اقتصاد استان نیز ایفا کنند. وی در ادامه به چالش ها و همچنین فرصت های کسب و کار و توانمندسازی کسب و کار زنان استان اشاره کرد و گفت: در پی نشست منطقه ای زنان کارآفرین که با حضور زنان توانمند ایلام، همدان، کرمانشاه، لرستان و کردستان برگزار شد، سعی داریم با برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه بانوان و ایجاد بازار فروش زمینه فعالیت اقتصادی آنان را فراهم کنیم. 
خلیلوند همچنین به تشکیل انجمن زنان کارآفرین در این استان اشاره کرد و افزود: انجمن زنان کارآفرین استان باید بتواند فعالیت های خود را در قالب انجمن تعریف و به همه معرفی کند. 
وی همچنین خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی زنان کارآفرین شد و تاکید کرد: با تشکیل این بانک علاوه بر شناسایی و معرفی زنان توانمند، کارآفرین می توانیم بهتر از توانمندی های آنان در حوزه اشتغال و اقتصاد استفاده کنیم. 
در ادامه این نشست زنان کارآفرین به بحث و بررسی پیرامون مسائل و مشکلات خود و چگونگی راه اندازی انجمن زنان کارآفرین پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز