معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان:

مجوز اولین باشگاه کوهنوردی استان ایلام صادر شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۶:۰۴
کد خبر: ۴۷۸۷۹۳
مجوز اولین باشگاه کوهنوردی استان ایلام صادر شد
مهرداد جنگلی : بر اساس بخشنامه های فدراسیون کوهنوردی و ماده 5 گروه های کوهنوردی برای ادامه فعالیت باید مجوز باشگاه ورزشی دریافت کنند.
برنا ایلام- معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان : با اعلام صدور اولین مجوز باشگاه کوهنوردی گفت : مجوز باشگاه کوهنوردی همنورد بر اساس مصوبه شماره 204/9558 هشتمین جلسه کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان به نام محسن حیدری صادر شد .

مهرداد جنگلی بیان کرد : باشگاه ورزشی همنورد در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت دارد و مدیر این باشگاه از رؤسای سابق هیئت کوهنوردی استان و از فعالان و پیسکوتان این رشته ورزشی است .

وی افزود : با توجه به بخشنامه های ارسالی از سوی فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران و بر اساس مفاد و دستورالعمل کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش و جوانان به منظور نظم بخشی و انجام فعالیتهای ورزشی حرفه ای و سازمان یافته، همه گروه های کوهنوردی که مایل به ادامه فعالیت خود هستند مؤظف شده اند که نسبت به تأسیس باشگاه کوهنوردی اقدام کنند .

معاون امور ورزش گفت : داشتن شرایط عمومی ، مربی صلاحیت دار و دارای گواهی مربیگری کوهنوردی، وسایل ضروری رشته کوهنوردی و یک دفتر کار از جمله موارد ضروری جهت تأسیس باشگاه ورزشی کوهنوردی است و سایر شرایط در دستورالعمل های ابلاغی فدراسیون بصورت مفصل شرح داده شده اند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز