مدیرکل محیط زیست ایلام:

۵۰ هزار کیسه زباله بین زائران اربعین حسینی توزیع شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۴۳:۲۴
کد خبر: ۴۸۲۰۱۸
۵۰ هزار کیسه زباله بین زائران اربعین حسینی توزیع شد
حضور موثر محیط بانان و کارکنان این اداره کل در ایام اربعین در زمینه خدمت رسانی به زائرین حرم حسینی(ع)، نشان دهنده عشق و ارادات نیروهای خدوم محیط زیست است که آن مایه افتخار می دانند.

به گزارش خبرگزاری برنا_مدیر کل حفاظت محیط زیست ایلام ،اظهار داشت: همچون سال های گذشته و با هدف پاکیزه نگه داشتن مسیرهای پیاده روی و حفظ محیط زیست 50هزار کیسه زباله در بین زائرین اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران توزیع شد.

"مازیار سلیمان نژاد" با بیان این که اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام هر سال در کنار دیگر سازمان ها و ارگان های خدمت رسان، به زائرین اربعین حسینی خدمات رسانی می کند، ابراز داشت: حضور موثر محیط بانان و کارکنان این اداره کل در ایام اربعین در زمینه خدمت رسانی به زائرین حرم حسینی(ع)، نشان دهنده عشق و ارادات نیروهای خدوم محیط زیست است که آن مایه افتخار می دانند.

وی به اقدامات دیگر اداره کل حفاظت محیط زیست در مسیر تردد زائران اشاره کرد و گفت: نصب بنرهایی با موضوع حفظ محیط زیست، ارسال پیامک های محیط زیستی، پیگیری تأمین تجهیزات و ماشین آلات حمل زباله، بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی از دیگر برنامه های مورد نظر در طول این مدت خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز