رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد:

اعزام نیروهای تازه‌نفس پلیس پیشگیری ناجا به مرز مهران

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۸۳۸۵۸
اعزام نیروهای تازه‌نفس پلیس پیشگیری ناجا به مرز مهران
جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به حضور گسترده و مؤثر پلیس پیشگیری در راهپیمایی اربعین حسینی، از اعزام نیروهای تازه‌نفس به محورهای مرزی در راستای ارتقاء توان عملیاتی و توسعه امنیت خبر داد.

به گزارش  برنا ایلام، به نقل از سایت پلیس، سردار «مهدی معصوم‌بیگی» اظهار کرد: با بررسی عملکرد پلیس پیشگیری و احصاء مسائل موجود، مصوباتی برای اجرای فوری به یگان‌های مربوطه ابلاغ شد و اعزام نیروهای کمکی و مدیریت جمعیت پیش از رسیدن به مرزها مورد تأکید قرار گرفت.

وی افزود: پلیس پایانه‌های مسافربری را بیش‌ازپیش کنترل خواهد کرد و افزون بر این مدیریت جمعیت و هدایت آن‌ها به‌سوی توقفگاه‌ها نیز انجام می‌شود، تا بتوان جمعیت را به‌صورت لایه به لایه کنترل و به‌تدریج و با کمترین ازدحام ممکن به‌سوی مرز هدایت کرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: به تعداد کافی نیروی کمکی و تازه‌نفس به مرز مهران اعزام‌شده‌اند تا به این وسیله توان عملیاتی پلیس پیشگیری را همچنان در سطح مطلوب حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: به همین منظور تأکید بر این بوده است که از نیروهای جوان، آموزش‌دیده و باانگیزه در این زمینه بهره‌برداری شود.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ادامه داد: راهبرد پایش لایه به لایه جمعیت در پایانه‌های مسافربری بیشتر جدی گرفته خواهد شد تا بدین ترتیب، بتوان جمعیت را با انعطاف بیشتری در مرزها مدیریت کرد.

معصوم بیگی همچنین به تمرکز پلیس پیشگیری بر اطلاع‌رسانی شایسته اشاره کرد و گفت: پلیس پیشگیری از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی به زائران و آگاه‌سازی آن‌ها در موارد لزوم بهره گرفته و این کار را به‌عنوان یکی از رسالت‌های اصلی پلیس پیشگیری با جدیت ادامه خواهد داد.

وی همچنین، پشتیبانی ایستگاه‌های پلیس در مسیر زائران چه ازنظر نیرو و چه تجهیزات به‌صورت پیوسته ،مؤثر و کنترل از مبدأ برای تمامی استان‌ها، به‌ویژه 7 استان هدف در مأموریت اربعین را مورد تأکید قرارداد و گفت: با توجه به افزایش تراکم جمعیت و خودرو‌ها در مرزهای غربی و جنوبی، مراقبت از پارکینگ‌ها و توقفگاه‌ها و تأمین امنیت مطلوب برای آن‌ها با تمرکز بیشتری پیگیری خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز