رئیس اداره بهزیستی مهران:

تحویل ۱۹۴ زائر گمشده در پایانه مرزی مهران به خانواده هایشان

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۶:۳۱
کد خبر: ۴۸۴۳۷۹
تحویل ۱۹۴ زائر گمشده در پایانه مرزی مهران به خانواده هایشان
تا پایان روز گذشته گزارش گم شدن 194 زائر به این ستاد اعلام که خانواده های این افراد شناسایی و تحویل شان شدند.

ناصری رئیس اداره بهزیستی مهران اظهار داشت: زائران گمشده ای که گزارش آنها به این ستاد اعلام شده بین 12 تا 72 سال سن داشتند که تنها یک نفر از این افراد که سالمند است تاکنون خانواده اش شناسایی نشده بنابراین به مرکز نگهداری سالمندان بهزیستی تحویل داده شد.

وی با اشاره به دایر شدن ستاد گمشدگان اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران از 21 آبان افزود: در این ستاد کار ساماندهی و خدمات رسانی به زائران گمشده از سوی کارکنان بهزیستی و مددکاران انجام می شود. 
ناصری از زائران خواست گزارش گمشده شدن همراهان خود را به شماره 123 اطلاع دهند تا عملیات جستجو و شناسایی این افراد توسط کارکنان این ستاد در کوتاهترین زمان ممکن انجام گیرد. 
رئیس اداره بهزیستی مهران یادآور شد: زائران در صورت گم شدن به این ستاد تحویل می شوند و از طریق کارکنان و مددکاران بهزیستی مستقر در این ستاد کار شناسایی و پیگیری برای تحویل شان به خانواده ها صورت می گیرد. 
وی همچنین از استقرار تیم توانبخشی در پایانه مرزی مهران شامل فیزیوتراپ، کارشناس رابط ناشنوایان و روانشناس با هدف ارائه خدمات رایگان به زائران و جامعه هدف خبر داد. 
ناصری افزود: خدمات دهی به زائران اربعین حسینی نیز از سوی بهزیستی همگام با سایر دستگاه های اجرایی استان از 20 آبان آغاز شده و تا بعد از اربعین حسینی و بازگشت زائران ادامه دارد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز