مدیرعامل شرکت گاز ایلام:

مصرف گاز در ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۷:۱۳
کد خبر: ۴۸۷۳۶۵
مصرف گاز در ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت
مصرف گاز توسط مشترکان این استان در هفته گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال 40 درصد افزایش داشته است.
به گزارش برنا، "روح الله نوریان"، مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام اظهار کرد: سردی هوا در مناطق مختلف بویژه نقاط سردسیر و کاهش تا 10 درجه ای دمای هوا، مصرف گاز در این استان را افزایش داد. 

وی افزود: گاز برخی نقاط شهر ایلام به علت ایجاد اختلال در سنسور قطع اتوماتیک لوله شبکه انتقال گاز مسیر اسلام آباد از ساعت چهار صبح سه شنبه دوم آذر گاز قطع شد و بین 40 تا 50 درصد معادل بیش از 30 هزار مشترک با مشکل مواجه شدند.
نوریان یادآور شد: البته مشکل قطعی گاز در کمترین زمان با همت و تلاش نیروهای فنی این شرکت بر طرف شد و هم اکنون هیچ یک از مشترکان در استان با قطعی یا افت فشار گاز مواجه نیستند. 
وی به مردم در خصوص رعایت موارد ایمنی جهت جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ای هشدار داد و توصیه کرد: مشترکان هنگام نصب بخاری و هر نوع وسایل گاز سوز، ضمن بررسی مسیر دودکش و استفاده از کلاهک H، از تامین اکسیژن مورد نیاز در منازل و سایر مکان هایی که از سوخت گاز طبیعی برای گرم کردن استفاده می کنند، مطمئن شوند. 
به گفته وی، بازدید از شیر و شیلنگ گاز، مسیر دودکش ها و استفاده از دودکش های استاندارد بر روی پشت بام در این فصل بسیار ضروری است ضمن اینکه استفاده همزمان 2 یا چند وسیله گازسوز با یک شیر مصرف گاز مجاز نیست و از نصب دودکش در کنار دریچه کولر یا پنجره بخاطر احتمال ورود گازهای سمی به داخل باید خودداری شود. 
نوریان با تاکید بر استفاده نکردن از بخاری های بدون دودکش در محیط های مسکونی بسته گفت: آبی نبودن شعله بخاری، رطوبت زیاد اتاق و نامطبوع بودن فضای منزل نشانه خطر است و باید در اینگونه مواقع ارتفاع دودکش و مسیر آن را کنترل و از افراد مطلع درخواست راهنمایی و کمک کرد. 
وی در مورد رعایت الگوی مصرف گاز در روزهای سرد سال نیز اضافه کرد: با تنظیم درجه موتورخانه و استفاده از شیرهای ترموستاتیک، می توان مصرف گاز را به میزان قابل توجهی کاهش داد ضمن اینکه استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با راندمان بالا موجب صرفه جویی در مصرف گاز می شود. 
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از مشترکان خواست در صورت مشاهده هرگونه نقص فنی یا افت فشار و یا هر اتفاق مرتبط با گاز موضوع را از طریق شماره 194 واحد امداد و تعمیرات شرکت گاز اطلاع دهند تا ماموران فنی این شرکت برای رفع مشکل اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز