مروارید:

زیرساخت های گردشگری مورد نیاز مجتمع کیان تأمین می شود

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۶:۳۱
کد خبر: ۴۹۰۰۷۶
زیرساخت های گردشگری مورد نیاز مجتمع کیان تأمین می شود
مجتمع گردشگری دهکده آبی کیان با نه میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد و به صورت مستقیم برای 23 نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

به گزارش برنا-ایلام ، محمدرضا مروارید استاندار ایلام در آئین کلنگ زنی مجمتع گردشگری دهکده آبی کیان در محل سد کنگیر، شرایط اقلیمی و طبیعی شهرستان ایوان را برای توسعه گردشگری مناسب توصیف کرد.

وی وجود آثار تاریخی، آب و هوای مناسب و مناظر طبیعی زیبا را از جاذبه های گردشگری شهرستان ایوان برشمرد و ابراز داشت: منطقه سد کنگیر در حال حاضر هم پذیرای گردشگران زیادی است و با بهره برداری از این مجتمع، گردشگران بیشتری این منطقه را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند.
استاندار ایلام گفت: بهره برداری از این مجتمع نیازمند ایجاد زیرساخت هایی است که تصمیمات لازم جهت تأمین آنها اتخاذ شده است.
وی اضافه کرد: با بهره برداری از این مجتمع، این منطقه به نگینی در شهرستان ایوان تبدیل خواهد شد که هم مردم استان ایلام و هم گردشگران سایر استان ها از آن بهره برداری می نمایند.
لازم به ذکر است مجتمع گردشگری دهکده آبی کیان با نه میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد و به صورت مستقیم برای 23 نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز