با حضور استاندار ایلام:

مجتمع آب شیرین کن بخش صالح آبادکلنگ زنی شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۵۶:۴۵
کد خبر: ۴۹۱۵۶۵
مجتمع آب شیرین کن بخش صالح آبادکلنگ زنی شد
اجرای طرح های خدماتی و ایجاد اشتغال نقش بسیار مهمی در ماندگاری مردم و عدم مهاجرت آنها از بخش ها و روستاها به سایر مناطق استان و کشور دارد.

به گزارش برنا- ایلام، محمدرضا مروارید روز پنجشنبه درحاشیه این مراسم با بیان اینکه در دولت یازدهم تاکنون 65 میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب استان سرمایه گذاری شده است، اظهار کرد: 350میلیارد ریال از این میزان سرمایه گذاری اجرایی شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی افزود: این میزان سرمایه گذاری با همکاری بخش خصوصی در حوزه های مختلف آب و فاضلاب استان ایلام انجام شده است که می تواند تحولی اساسی در این حوزه ایجاد کند.
استاندار ایلام یادآور شد: در اجرای طرح سامانه گرمسیری تلاش می شود به یک هزار هکتار از زمین های دیم بخش صالح آباد نیز آبرسانی شود تا امکان شکوفا شدن قابلیت های کشاورزی و صنعتی این منطقه فراهم شود.
مروارید با اشاره به اینکه با بهره برداری از طرح آب شیرین کن صالح آباد ظرفیت آب شرب این شهر چهار برابر می شود، تاکید کرد: تامین آب شرب مورد نیاز این شهر بدلیل قرار گرفتن در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی اهمیت زیادی دارد.
وی گفت: اجرای طرح های خدماتی و ایجاد اشتغال نقش بسیار مهمی در ماندگاری مردم و عدم مهاجرت آنها از بخش ها و روستاها به سایر مناطق استان و کشور دارد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام نیز گفت: طرح آب شیرین کن صالح آباد در مدت شش ماه با صرف 15 میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی احداث و به بهره برداری می رسد.
داراب بیرانوندی اظهار کرد: با اجرای این طرح ظرفیت یک هزار و 728 متر مکعب آب در شبانه روز فراهم می شود و 450 مترمکعب آب شرب وارد شبکه آبرسانی شهر صالح آباد خواهد شد.
وی یادآور شد: بهره برداری از این طرح برای مدت 10 سال در اختیار بخش خصوصی به عنوان سرمایه گذار طرح قرار گرفته است.
در این آیین فرماندار مهران، معاونین استاندار ، مدیرعامل شرکت آبفای شهری، بخشدار و جمعی از مسئولان صالح آباد نیز حضور داشتند.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز