با حضور مسئولان و مردم ;

مراسم سوگواری و بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان ملکشاهی برگزار گردید

۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۳:۴۴
کد خبر: ۵۰۵۴۹۲
مراسم سوگواری و بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان ملکشاهی برگزار گردید
همانطور که وجود مبارک آیت الله هاشمی رفسنجانی منشا وحدت همه مردم و گروهای مختلف بود وفات این مرد بزرگ نیز مایه اتحاد و وحدت همه احزاب و گروهها مختلف باشد.

به گزارش برنا_ ایلام_فرماندار ملکشاهی در ابتدای این مراسم که با حضور معاون سیاسی و امنیتی و مشاور استاندار برگزار گردید به بیان ابعاد مختلف شخصیتی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و بیان کرد : آن عالم ربانی و مجاهد نستوه تکیه گاهی محکم برای انقلاب ،مردم و رهبری بودند. 

 اسد قاسمی افزود : شخصیتهای بزرگی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی بخشی از هویت نظام و انقلاب اسلامی هستند چرا که این عالم ربانی نقش مهمی در شکل گیری ،تثبیت و اقتدار انقلاب و نظام داشتند.

 وی ولایت مداری را یکی از بارزترین وجه های شخصیتی ان مجاهد نستوه دانست گفت : عشق و ارادت قلبی و عملی آیت الله هاشمی رفسنجانی به حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف قبل و وبعد از انقلاب کم نظیر و مثال زدنی بود. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام نیز در این مراسم اظهار کرد: تکامل علمی و دینی آیت الله هاشمی رفسنجانی در محضر علمای بزرگی چون آیت الله بروجردی و حضرت امام (ره) و همراهی ایشان با دیگر بزرگان انقلاب همچون شهید بهشتی ، شهید مطهری و مقام معظم رهبری از ایشان انسانی شجاع ،قاطع و ولایت مدار ساخته بود. وی افرود : آیت الله هاشمی در راه پیروزی انقلاب سالها درد شکنجه و زندان را به جان خرید و عاشقانه در کنار امام و مقتدای خود تا آخرین لحظه پیروزی انقلاب ماند و نقشی مهمی در پیروزی این نهضت بزرگ را ایفا کرد

 کلانتری خاطر نشان کرد : در دوران پرتلاطم انقلاب نیز هاشمی نقش بی بدیلی در تثبیت انقلاب داشتند و بارها همچون دیگر بزرگان انقلاب مورد تهدید و ترور منافقین کوردل قرار گرفتند . 

وی با اشاره به دیگر برهه های حساس حضور ایت الله هاشمی در دوران فرماندهی جنگ ،ریاست جمهوری ، ریاست مجلس گفت : اگر بخواهیم یکی از مهمترین و تاریخی ترین نقش های این مرد بزرگ در تاریخ انقلاب و نظام یاد کنیم ،نقش ویژه و مهم ایشان در انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان شایسته ترین فرد برای رهبری جامعه و نظام اسلامی است 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ابراز امیدواری کرد: همانطور که وجود مبارک آیت الله هاشمی رفسنجانی منشا وحدت همه مردم و گروهای مختلف بود وفات این مرد بزرگ نیز مایه اتحاد و وحدت همه احزاب و گروهها مختلف باشد.

 در ادامه ویژه برنامه های همچون مراسم محلی سوگواری (چمر ) نیز اجرا گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز