مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام:

۱۰ دستگاه دیزل ژنراتور تأمین برق اضطراری به فرمانداران واگذار شد

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۰:۱۱
کد خبر: ۵۰۷۵۱۷
۱۰ دستگاه دیزل ژنراتور تأمین برق اضطراری به فرمانداران واگذار شد
مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام از واگذاری 10 دستگاه دیزل ژنراتور تأمین برق اضطراری به فرمانداری ها خبر داد.

به گزارش برنا- ایلام ؛ احمد کرمی اظهار داشت:  یکی از مشکلات ناشی از وقوع مخاطرات در اکثر بحران ها قطع برق می باشد که معمولا باعث بروز مشکلات ثانویه از جمله اختلال در خدمات رسانی دستگاههای خدماتی و درمانی می شود، که نمونه هایی از آن در بحران های حادث شده در استان را شاهد بودیم  که در جهت رفع این مشکل 10 دستگاه دیزل ژنراتور در اختیار فرمانداری ها قرار گرفت .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:  جهت حفظ آمادگی در مواقع بحران براساس دستور استاندار محترم و مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران این موضوع در دستور کار مدیریت بحران استان قرار گرفت .

وی ادامه داد: بعد از تامین اعتبار ۱۳دستگاه دیزل ژنراتور خریداری شد و ۱۰دستگاه  آن در اختیار فرمانداران بعنوان روسای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان  جهت استفاده در حوزه شهرستان مربوطه قرار گرفت .

 مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام  در خصوص مشخصات این ژنراتورها بیان داشت: قدرت اسمی این دیزل ژنراتورها ۶۳  kva   می باشد. 

کرمی خاطر نشان کرد: البته  براساس قانون ، ضوابط و مقرارات پندافند غیر عامل کلیه دستگاههای خدمات رسان و مراکز بهداشتی ،درمانی  و خبازی ها می  بایست از قبل نسبت به تامین ڗنراتور برق اضطراری و مخازن ذخیره سوخت دوم و آب اقدام نمایند تا در مواقع بحران ارایه خدمات به مردم دچار اختلال جدی و طولانی مدت نشود، اما در این راستا مدیریت بحران وظیفه خود دانسته تا جایی که می تواند در تکمیل ملزومات و تجهیزات در زمان بحران اقدامات لازم را صورت دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز