به مناسبت دهه مبارک فجر:

جشن انقلاب در بخش کلات شهرستان آبدانان برگزارشد

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۰:۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۱۶۳۲۲
جشن انقلاب در بخش کلات شهرستان آبدانان برگزارشد
جشن انقلاب بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مردم ومسئولین استانی وشهرستانی به همت ستاد دهه فجر بخش کلات در شهرمورموری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام - مجید عسگری فرماندار آبدانان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب گفت: متولی اصلی جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر، خود مردم هستند.

وی افزود: ما میراث دار انقلابی هستیم که برای آن زحمات فراوانی کشیده شده است و باید برای حفظ آن تمام تلاش خود را بکار گیریم. 

فرماندار آبدانان در ادامه به بیان برخی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در روستاهای این شهرستان پرداخت و بیان کرد: از بدو شروع به کار دولت تدبیر و امید شاهد تغییر و تحولاتی در شهرستان به خصوص در سطح روستاها هستیم که این تغییرات نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر مشهود است.

عسگری خاطرنشان کرد : دولت تدبیر و امید باعبور از فراز و فرودهای مختلف وطراحی و اجرای برنامه های علمی وکاربردی، آینده و مسیر روشن و امیدوارکننده ای را برای آینده انقلاب اسلامی رقم زده است.

فرماندار آبدانان انتخابات سال 96را یک رخداد ملی دانست و افزود: حضور و مشارکت مردم دراین همایش بزرگ سیاسی تضمین کننده سلامت وامنیت ملی کشور است.

تلاوت آیات ا.. قرآن مجید ، پخش سرود ملی، قرائت شعر و مقاله ، اجرای زنده موسیقی محلی ،اجرای نمایش طنز ؛ پخت غداهای محلی ، از جمله برنامه‌های جشن روستایی انقلاب در بخش کلات بود . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز