رئیس میراث فرهنگی دهلران:

اکوکمپ گردشگری در کویر ابوغریو شهرستان دهلران احداث می‌شود

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۷:۳۲:۱۹
کد خبر: ۵۲۱۷۳۰
اکوکمپ گردشگری در کویر ابوغریو شهرستان دهلران احداث می‌شود
پرونده کویر ابوغویر به عنوان تنها کویر استان ایلام، به سازمان میراث فرهنگی کشور برای ساخت اکو کمپ گردشگری ارسال شده است.

به گزارش برنا-ایلام، فرج فاضلی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دهلران، اظهار داشت: آب و هوای مناسب شهرستان دهلران در این از سال و همچنین وجود جاذبه‌های بکر گردشگری، گردشگرانی زیادی از سراسر کشور از دهلران بازدید می‌کنند.

وی افزود: در چند روز گذشته تور گردشگری بیشه تور با 54 گردشگر که از تهران وارد شهرستان دهلران شده بودند از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید و به خاطر دیدن صحنه‌های بسی از زیبا و چشم نواز طبیعی و توریستی اظهار تعجب و شگفتی نمودند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دهلران تصریح کرد: این گردشگران از کویر ابوغویر، چشمه قیر، غار خفاش و آبگرم بازدید نمودند که از میان این همه نعمت خدادادی و طبیعی چشمه قیر باعث شگفتی این گردشگران شد.

وی افزود: پرونده کویر ابوغویر به عنوان تنها کویر استان ایلام، به سازمان میراث فرهنگی کشور برای ساخت اکو کمپ گردشگری ارسال شده است.

فاضلی تصریح کرد: در صورت جذب سرمایه گذار و فراهم شدن شرایط احداث کمپ در این منطقه توسط سرمایه گذار، ضمن اینکه در طول سال گردشگران و دوستداران کویر نوردی می‌توانند از این منطقه بازدید کنند، امکان برگزاری مسابقات رالی کویر نوردی در این نقطه از کشورمان نیز میسر خواهد شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز