دو فعالیت همزمان ورزشی در رشته والیبال

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۷:۰۰:۵۵
کد خبر: ۵۲۲۳۴۵
دو فعالیت همزمان ورزشی در رشته والیبال
سرپرست هیئت والیبال استان ایلام: جشنواره استعدادیابی ورزشی رشته والیبال در سه گروه مختلف سنی در سالن شهدای قلاویزان در حال برگزاری است . همزمان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر استان امروز اغاز شد و تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت

به گزارش برنا-ایلام- شهبازی  گفت : کمیته استعداد یابی هیئت والیبال استان پس از مصوبه فدراسیون والیبال مبنی بر برگزاری جشنواره های استعداد یابی در مناطق هشت گانه کشور فعالیت شناسایی استعدادهای این رشته را آغاز کرده است .

سرپرست هیئت والیبال استان افزود : برنامه استعدادیابی رشته والیبال در ایلام امروز در مجموعه ورزشی غدیر شهر ایلام با حضور انوشیروان شریف نیا ، نماینده فدراسیون در حال برگزاری است که در این جشنواره شرکت کنندگان در سه گروه سنی مختلف شرکت دارند .
وی ادامه داد :اولین گروه سنی را متولدین 1379/11/1 تا 1381/11/1 تشکیل می د هند و متولدین بهمن ماه 1381 به بعد نیز در دو گروه سنی جداگانه قرار می گیرند .
شهبازی در خصوص نحوه شناسایی استعدادهای ورزشی گفت : آزمون های استعدادسنجی بر اساس پارامترهای مشخص شده از سوی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران که تست های قد، وزن ، چابکی و ... است انجام می شوند و نفرات برگزیده پس از معرفی به فدراسیون به مرحله منطقه ای اعزام خواهند شد .
وی افزود: استانهای ایلام، لرستان، کردستان، کرمانشاه و همدان منطقه دو کشور را تشکیل می دهند و جشنواره منطقه ای استعداد یابی با تعیین فدراسیون در یکی از این استانها برگزار خواهد شد .
 
یازده تیم در مسابقات ولیبال قهرمانی نوجوانان پسر استان حضور دارند .
 
سرپرست هیئت والبیال از آغاز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان استان هم خبر داد و گفت : این مسابقات با حضور یازده تیم از شهرستانها و باشگاههای استان شروع شده است و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت .
شهبازی گفت : باشگاههای شمس و کسری از شهرستان ایلام ، زنگ ورزش از بخش چوار، دهکده و کوهیار از شهرستان ایوان و نمایندگان چرداول، دره شهر، آبدانان و بخش زرنه یازده تیم شرکت کننده در این دور از رقابتها هستند .
وی بیان کرد : در این دور از رقابت ها 140 ورزشکار حضور دارند که به همراه ده نفر عوامل اجرایی مسابقات را به نحو مطلوب برگزار می کنند و تیم برتر رقابتها به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری که سال آینده برگزار خواهد شد حضور می یابد .
شهبازی در خصوص سایر فعالیتهای هیئت والیبال گفت : برنامه ریزی های مختلفی برای ارتقاء رشته ورزشی والیبال در استان صورت گرفته است که از جمله آنها می توان به تیم های جوانان و امید اشاره کرد و به فضل الهی تا زمان واگذاری مسئولیت تمام تلاش خود را برای گسترش این رشته ورزشی انجام خواهیم داد .
سرپرست هیئت والیبال استان بیان کرد : مسابقات والیبال نوجوانان دختر نیز به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور هشت تیم در شهرستان دهلران برگزار شد و تیم پدیده ایلام به عنوان قهرمان این رقابتها شناخته شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز